Písnička 😘❤️
Katie pohled:
Přijdu si dost zvláštně, když klečím před tím ďáblem na zemi. On se po chvíli uchechtne asi ho to pobavilo zatím jsem s ním neměla moc slušností takže, kdo ví jestli je to dobré znamení. Po uvědomění, že by z té mojí polohy mohlo být pěkné nedorozumění. Jsem se rychle zvedla. Ale jak jsem se rychle zvedla tak jsem si neuvědomila, jak moc blízko mi Logan je, takže jsem mu dala hlavou do nosu.
,, Bože můj já se moc omlouvám,, začnu plácat nějaký nesmisly. ,,Snad z toho neteče krev,, Logan se chytl za nos.
,,Kurva holka ty jsi postrah,, začal nadávat. Pak pomalu dal ruku pryč. Nevědomky jsem mu přiložila ruku na tvář, to mi zůstalo z toho, jak jsem dělala o prázdninách chůvu, takový ochranářský sindrom. Začala jsem si prohlížet jeho nos.
,,Nic to nebude,, on se na mě podíval divně. Já se mu taky podívala do očí. Až pak jsem si uvědomila, že mám pořád ruku na jeho tváři, ale byla jsem jak zamrzlá.
,, Můžeš si na to dát studenej obklad,, vykoktám, tahle situace je velmi zvláštní.
,,Jo díky myslím, že to zvládnu,,
,,Co, že jsi mi to chtěl říct?,, zeptám se ho. Rukou přejedu po jeho tváři, vidím jak přivřel oči. Jeho tvář je pokrytá drobnými jizvičkami, které si určitě způsobil častýma rvačkama. Jizviček, kterých bych si normálně nevšimla, ale teď, když jsem tak blízko tak si můžu prohlednout detaily jeho krásné tváře. Jeho druhou ruku přiloží na mou, která leží na jeho tváři, když se mě dotkl, přišlo mi jako by mnou přijela elektřina. Palcem začal přejíždět po hřbetu mé ruky. Skoro se mi zdálo, že se nejspíš ke mně přibližuje, až jsem cítila jeho dech na mém čele.A v tu chvíli se po škole rozezněl hlasitý zvonek. A studenti vyšly z učeben a ten magickej moment byl ta tam. I má ruka byla setřesena z jeho tváře. Zamračil se na mě a chytil mě silně za zápěstí, až to zabolelo, určitě tam budu mít modřinu. S té bolesti mi vytryskly slzy do očí.
,, Ještě jsme neskončily,, zasyčet mi hnusně do ucha a okráčel rychle pryč.Nechal mě tam stát totálně zmatenou a zvědavou, co tak asi po mně mohl chtít. Jediný důkaz o tom, že se to stalo je moje zápěstí na kterém už se zjevuje docela dost výrazná modřina.
ČTEŠ
Ty jsi to co chci
Novela JuvenilTy jsi byl příčinou toho co mě zlomilo. Ty jsi byl ten co mě srazil na kolena. Ale ty jsi byl ten kvůli kterému jsem se zas postavila na nohy.