část.9-- Iniciály.

146 5 0
                                    

Písničkaaaa😘❤️

Logan pohled:

,,Ty vole dělej já tu asi umrznu,, postěžuje si asi po sté Hunter.
,,Ty kreténe já ti říkal, že sem jdeme a že to bude chvilku trvat měl jsi se obléct,, řekne soustředěně Jack.
,, Brácho jakým způsobem si myslíš, že by ta krabice měla fungovat,, podívám se na tu věc nedůvěřivě.
,,A já ti snad po sté říkám, že tohle je ten nejlepší a nejsofistikovanější bezpečnostní systém, co jsi kdy viděl,, řekne rozčileně Jack.
,,No dobře a jak to teda jako funguje?,, zeptám se.
,, Ptáš se na dobrou otázku, když to totiž začne blikat červeně tak to znamená, že to zaznamenalo pohyb, spustí se alarm a kamera začne  sním...,,
,, Promiňte, že vás přerušuji ve vašem rozhovoru, ale mám otázku, proč ta věc začala blikat červeně?,, podíváme se překvapeně na Austina. Pak na tu krabici na které je obraz na kterém je na ledě podle všeho postava.
,,To je ona,, řeknu překvapeně.
,,No to byla rychlost,, zasměje se Jack.
Všichni se rozběhneme na stadiónu ze, kterého je slyšet ten alarm.
Na ledu už nikdo není. Rozhlednu se po místnosti a vidím, jak někdo zapadl do klučičích šaten.
,, Támhle,, řeknu a rozeběhnu se za ní. Kluci mi jsou v patách.
Když tam doběhnu tak už jenom vidím, že je otevřené okno do kořán.
,,Kurva,, kopnu do lavičky. Když si vsimnu předmětu na ní.
,, Brácho to je mi líto snad příště se to povede,, řekne mi Hunter.
,,Do prdele tolik práce a k ničemu,, zakleje Jack.
Já se usměju  na předmět v mích rukou.
,,Ne tak k ničemu to nebylo,, kluci se na mě podívají.
,,Brusle?,,
,,Jako její brusle nám nějak pomůžou jí najít,, zeptá se mě Jack. Zakroutím hlavou.
,,Ne ty brusle ne, ale tohle, tohle to jo,, podívám se na ně. Nahnou se mi přes rameno. Na bruslích jsou totiž vyšité iniciály.
,,K. Jamesová,, kdo to jako je?,, podívá se na mě Austin. Všichni se na něj podíváme.
,,Ty vole ty ti fakt už nehul ty vole,, řekne mu Jack.
,,To je ta Jamesová,, zeptá se Jack.
,, Nejspíš,, odpovím s nezájmem.
,,A co teď jako s tím,, zeptá se Hunter.
,,To nechte na mně,, zasměju se a odejdu i s bruslema z místnosti. Takhle mě ochcávat nikdo nebude.

Ty jsi to co chciKde žijí příběhy. Začni objevovat