Bölüm 22

63 4 109
                                    

Naz adını duyunca olduğu yerde sıçrayıp Tarık'dan uzaklaştı. Tarık ve Naz sesin geldiği yöne bakarlar. Hulusi sallanıyor vahi onu tutmaya çalışıyordu.

Tarık-naz ikisi de şaşkın " baba"

Vahi kızını gördüğü hale sinir olmuştu güya yalnızlardı " siz ne yapıyorsunuz burada"

Naz: baba sen ........

Vahi sinirle " ben ya ne bu hal Naz hani yalnızdınız"

Naz ve Tarık hemen babalarının yanına gidip kollarına girer.

Tarık tüm gece Naz ile birlikte olma hayali kurarken birden ortaya çıkmalarına bozulmuş ve dile gelmişti. " of baba ya tüm hayallerimi yıktın"

Naz babasının yanında söylediklerine kızmış ters bakarak " Tarık ne hayali "

Tarık hülyalı bir bakış atıp " seninle olan hayalim"

Naz başıyla babasını gösterirken "ay neymiş o"

Tarık tek eliyle babasını tutarken " yeni yıla senin kollarında geçirmek hani yeni yıla nasıl girersen öyle devam edermiş ya ama hepsi suya düştü."

Naz öfkeyle " sen şimdi ne dedinnnnnn" diye bağırdı.

Tarık şaşkın " ne dedim de kızdın Naz"

Naz aynı öfke ile " yuh yani adama bak ya kollarında geçirecekmişim sen beni ne sanıyorsun"

Vahi bir yandan sallanırken "Tarık efendi o biraz zor yazım bunları çekeceksiniz cezanızı "

Tarık: sen yine ne anladın ha dur ya Naz nasıl düşünürsün böyle bir şey ben biraz önceki gibi kollarımda"

Naz Tarık ağzını kapatır "sus bir şey deme şimdi yardım et içeri geçelim burada omuzum çökmek üzere "

Vahi "niye çöküyor omzun bakayım senin kim çökertiyor "

Naz "kim ola ki babacım acaba hadi Tarık "

Tarık bir eliyle babasını çekelerken diğer eliyle de Vahinin bir kolundan girmiş birlikte yürümeye çalışıyorlardı.

Zorlu geçen bir yürüme sonucunda nihayet birlikte içeri geçmeyi başardılar.. İkisini de kanepeye oturturlar. Hulusi'nin başı Vahinin omzuna doğru düşer.

Vahi: neydi o haliniz naz (Tarık a döner pelte olmuş diliyle ) uzadı uzadı ceza uzadı

Hulusi( birden başını kaldırır) he ne uzadı vahi Rus revüsü mü?

Vahi Hulusi'yi iter "senin yüzünde cahidemden oldum zaten"

Kanepenin koluna doğru yan yatarken Hulusi " ben ne yaptım sen değil miydin o salon değil bu salon diyen"

Vahi kollarını öne sallamış başı önce yıkıldı yıkılacak konumda " ne bileyim ben orasının olmadığını sen hatırlasaydın hem Rus revüsüne dalmasaydın neydi o ya Vahi şunlara bak ya sütun gibiler diyen"

Hulusi aynı pelte konuşması ile "e sende baktın yoksa cahide niye gitsin"

Tarık: ya baba yine mi?

Hulusi: hep senin yüzünde zibidi

Tarık: benim suçum ne

Hulusi: yılbaşında bu güzel kızım la birlikte olmak için Vahileri dışarı götür diyen

Vahi: neeee sen

Seslere her biri bir köşeye çekilmiş olan grupta teşrif edip Ayşe-Sadri ümit filiz: ne oluyor burada ya

vazgeçme - yalancı yarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin