İki gün geçmişti o olaydan beri ama naz hala Tarık'la yaşadığı küçük sahneyi unutamıyordu. Onu hiç izin almadan öpmüştü. Bu arada bir özür bile dilememişti. Bir yandan çok öfkeleniyordu. Ama bazen ne hissettiğini düşünür halde buluyordu kendini işte öyle anlarda silkinerek kendine geliyor ve onu içinden boğmak geliyordu. Ama bir yandan da ona değişik, adını tam koyamadığı bir şeyler hissediyordu,
O gün erkenden sabah saat 5 'te uyanmış odasının penceresinden dışarı bakarken dalmış uçakta yaşadıkları, ofisinde yaşadıkları gözünün önünden gitmiyor sürekli aklını meşgul ediyordu. Öpmüştü ama toplantıda oldukça mesafeli davranmış ondan tepkisi dolayısı ile özür dilemesine bile izin vermemişti. Bunları düşünürken
cahide susamıştı. Mutfağa giderken kızının odası karanlıktı. Dönüşte ışığının yanık olduğunu görünce acaba oda mı susadı diye merak etti. Ayrıca bu saatte uyanmayan kızının neden uyandığını da merak etmişti. Kapısını açıp " kızım niye bu kadar erken kalktın ki?"Naz açılan kapıya baktı annesiydi. Sorusu ile en basit cevabı verdi. " uyku tutmadı"
Cahide kızının bir şeyler sakladığında tırnağını yemek alışkanlığının yerli yerinde durduğunu fark edince " sen bir şeyler saklıyorsun benden hadi hayırlısı"
Naz annesinin bir şey sakladığının nasıl bildiğini anlamamıştı şimdi bahsetse bir sürü nasihat dinleyecekti. Onun yerine " yok bir şey sadece biraz kırıklık var üzerimde"
Cahide başını ah seni gidi diye geçirirken içinden inanmadığını kendini kandıramadığını anlatıverdi " öyle mi pek inanasım gelmedi ama hadi neyse sana ballı süt yapayım mı?"
Naz çocukluğunun alışkanlığını hatırlayıp gülümserken " yap süper olur annecim benim"
Cahide kızına kolunu sararken "seni gidi yağcı seni..." beraber mutfağa indiler.
Naz mutfaktaki sandalyeye oturur cahide hanım'da ballı sütü hazırlamasını izledi.
cahide kızının neden bu kadar dalgın olduğunu anlamak istiyordu. Çok düşünceli ve dalgındı " naz"Naz annesinin sesindeki Naz'ı biraz tedirgin etti "evet annecim"
cahide "senin canını sıkan bir durum mu var "
Naz annesine bakıp "yok anne ne olsun ki "
cahide "ne bileyim iki gündür düşüncelisin sen sinirli geldin kavga ettiğini söyledin ama baban sevinçli geldi demek ki sonradan hatasını anladı değil mi? "
Naz başını sallayıp "tabi öyle oldu anne "
cahide "o zaman seni düşündüren ne "
Naz "ne bileyim anne alışamadım daha işe o başka bir şey yok "
cahide bir süre kızını inceleyip "inanayım mı? "
Naz annesine sarılıp yanağına öpücük kondurup " inan annem dedim ya alışamadım daha başka bir sorun yok "
Cahide aklına gelenle "bugün hangi gündeydik"
Naz: cuma, neden ki?
cahide: bugün tekbank ın kuruluş daveti yok mu?
naz: var eeee..
cahide: sen gitmeyi düşünmüyor musun?
Naz gitmek istemiyordu onunla mümkün olduğu kadar az karşı karşıya gelmek istemiyordu. " pek canım istemiyor sen ve babam gidersiniz. Hem benim büyük projelerim var akşam için "
cahide: neymiş o büyük projeler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçme - yalancı yarim
Fanficiki genç yurt dışında okuyup yurda dönüyorlar. aynı uçakta gelirken karşılaşıyorlar.ilk tanışma kavga ve gerginlikle başladı. Dünya küçüktü tekrar karşılaştılar hemde iş için bir tarafın teminatı yetmedi diye diğeri kredi izni vermedi işler karıştı.