Naz uzandığı yerde bir süre öylece düşüncelere daldı." Offf " diye döndü.
Tarık bir süre inceleyip "ne oldu "
Nazdan cevap alamaz. Aklından yine neler kurduğunu neler geçirdiğini merak eder "Naz"
"hı"
"söyle o tilkilere dönüp durmasın beyninde "
"hı ne tilkisi"
"var ya senin tilkiler söylenip duruyorlar sende dışarı salmıyorsun sonra olan oluyor yine ne kuruyor senin tilkiler anlat bakalım"
Yatakta doğrulup otururken "nasıl saklayacağız. Şimdi öğrenirlerse ben yüzlerine bakamam"
Tarık kendisi ile ilgili olmadığını anlayınca rahatlayıp "hemen söylemeyiz bizde"
"tabi çok güzel benim bu durumumda nasıl gizleyeceğiz"
Tarık bir süre düşünüp "bir süre döndüğümüzü söylemeyiz Sadri'lere söyledim şimdilik döndüğümüzü bilmesinler diye onlar hala balayında sanıyorlar balayında sayılırız"
"ya öyle dimi" naz yine ağlamaya başlar.
Tarık nazın göz yaşlarını siler saçlarını okşayarak "tamam çok güzel başlamıştı sonra ters döndü ama birlikte aşarız"
Naz burnunu çekerken "ne hayaller kurmuştum harika olacaktı"
"onları yine gerçekleştirebiliriz. Merak etme sen "
Naz suratını asarken "ooo ne zaman kim bilir"
Tarık saçını okşayıp "ancak bebekler dünyaya gelecek biraz büyüyecekler"
"bakıyorum hemen kabullendin"
"ne var herhalde onlar bizim birer parçamız bak şaşkınlıktan o kalp atışları hatırlayınca iki minik kalp atıyordu of ya anı bile yaşayamadık. hem neydi o nerdeyse doktorları dövecektin yok testler karışmıştır cihazlarınız bozulmuştur"
Naz hemen savunmaya geçti. "sen kendine bak sanki sen çok iyiydin doktor sana nerdeydiniz diye sormuş gibi balayındaydık dedin "
Tarık elini dudaklarına koyup "hişt kavga yok bebişlerin önünde"
Naz kafasına vururken "of ya aptal kafam böyle olmaya bilirdi özür dilerim"
Tarık yavaşça nazı omzundan kaldırdı yüzünü iki elini arasına aldı. Gözlerinin içine sevgiyle bakarak "Naz saçmalama sen kendi başına yapmadın bunları eğer bir suç varsa ikimizin. Kendini suçlamayı keser misin? "
"ama"
"naz sence bebeklerimiz bir suç mu?"
"hayır "
"o zaman şimdi bırak bunları hadi yatış pozisyonuna doktor nasıl yatmadı söyledi"
"iyi tamam yatarak nasıl geçecek bu aylar yandım ben"
"doktor ne dedi önce önümüzdeki şu 10 haftayı atlatalım belki prensesler güçlenince bazı şeylere izin verir. şu bulantılar geçsin ben yeniden duymak istiyorum kalp atışlarını"
"bende"
"hadi uzan hala oturuyorsun"
Naz suratını asar uzanır . bir süre sonra
" Tarııkk"
"hı "
"ya ben korkuyorum"
"bende nasıl becereceğiz bende bilmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçme - yalancı yarim
Fanficiki genç yurt dışında okuyup yurda dönüyorlar. aynı uçakta gelirken karşılaşıyorlar.ilk tanışma kavga ve gerginlikle başladı. Dünya küçüktü tekrar karşılaştılar hemde iş için bir tarafın teminatı yetmedi diye diğeri kredi izni vermedi işler karıştı.