Dans bitip oturduklarında buket dayanamadı filiz'in yanındaki kişiyi gösterirken " e filiz sende neler var bakalım"Neyi sorduğunu anlayan filiz " arkadaşım ümit, Ümit buda abimin arkadaşı Buket "
Buket elini uzatıp Ümit ile tokalaşırken " memnun oldum."
Ümit uzatılan eli sıkarken gülümseyerek "bende memnun oldum buket "
Buket yaptığı hatayı Filiz'e aktarıyordu " ya filiz dışarıda bir pot kırdım sorma"
Filiz buketin nasıl bir pot kırdığını düşünerek " ne oldu"
Buket: ne olacak abin dışarıda imiş arkadan gördüm aşkım diye omzuna vurdum. Yanında ki sanırım Naz dı çok kötü oldu.
Sadri aradan fırladı hemen zaten zor inandırıyordu. Biraz yumuşama gösterir gibi olmuştu " süpersin buket (Ellerini çırpar) işler biraz düzeliyor diyorduk iyice arap saçına çevirdin yani "
Buket bu işin fazla uzadığına kanaat getirip kökten çözme taraftarıydı " ya şu Naz 'ın telefonu varsa versene artık bu yanlış anlamaya bir son vermek istiyorum.
Ayşe Naz öyle bir sözden sonra asla inanmazdı daha kötü bile olabilir diye araya girdi " boşuna uğraşmayın size inanacağını sanmıyorum."
Ümit dönen muhabbetten bir şeyler sezinledi ama netlik kazandırmak için " Naz neyi yanlış anladı ki
Ayşe Ümit ters tepki verir diye " boş ver Ümit "
Ümit filiz'e dönüp "sen bir şey biliyor musun?"
Filiz tek gözünü kırpıp açarken başını sonra der gibi yatırıp " sonra anlatırım " kapıdan gireni görünce canı sıkıldı "haydi kalkalım buranın tadı kaçtı."
Buket ters bakıp "biz mi kaçırdık tadını ne oluyoruz "
Filiz elini sallayıp "ay Buket alınganlığın tutmasın hoşlanmadığım birini gördüm. Kalkalım mı Ümit "
Ümit hemen ayağa kalkıp "tamam hayatım "
Bu ara naz eve dönmüş evdekiler neler olduğunu sorunca hiç sıkıldım kalktım. Ben öyle yerlerden pek hoşlanmam demiş iyi akşamlar diyerek odasına çıkmıştır.
Ayşe, ümit, filiz birlikte eve dönerler. Herkes iyi akşamlar dilekleri ile ayrılır. Ayşe gitmek ister.
Vahi biraz eski kafalı öyle kızların ayrı eve çıkmasına karşı olan biriydi. İlk başta ayrı eve çıkmasına da sıcak bakmamış ama okulun uzaklığını bahane edip teyzesinin onayı ile gitmişti. Artık nişanlı bir kızdı öyle ayrı evde olamazdı. " artık burada kalıyorsun küçük hanım"
Ayşe hiç geri gelmek istemiyordu. İzinsiz çıkılamaz akşam erkenden evde olunacak bu saatten sonra tekrar o cendereye girmek istemiyordu " ama enişte olmaz. "
Vahi taviz vermez sert bir sesle " olur düğüne kadar öyle ayrı evlerde kalamazsın"
Ayşe kırmak istemiyordu ailesi öldüğünde yanlarına almışlar kendi çocuklarından ayırt etmemişlerdi ama sürekli baskıdan sıkılıyordu " nedenmiş o"
Vahi hala bir şeyleri anlatamamanın sıkıntısı ile " işte sen anlarsın "
Ayşe teyzesine dönüp " of ya teyze sen bir şey söyle"
Cahide eşini kırmak istemiyordu. Zaten ilk başta izin verdiği için kırılmıştı " ne diyeyim enişten öyle düşünüyor"
Ayşe ikna edememenin sıkıntısı ile tepki verdi " sizi anlamıyorum. Ne kadar eski kafalısınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçme - yalancı yarim
Fanfictioniki genç yurt dışında okuyup yurda dönüyorlar. aynı uçakta gelirken karşılaşıyorlar.ilk tanışma kavga ve gerginlikle başladı. Dünya küçüktü tekrar karşılaştılar hemde iş için bir tarafın teminatı yetmedi diye diğeri kredi izni vermedi işler karıştı.