Bölüm 26

54 3 115
                                    


Tarık cebinden yüzüğü çıkarır. Siyah safir üzerini minik yıldızlar şeklinde pırlantalarla işlenmiş yüzüğün etrafını ise minik uzantılar sarmıştır Naz'ın elini alır ve yüzüğü parmağına geçirir. Naz yüzüğü görünce çok şaşırır

Naz yüzüğü görünce gözlerini içi güldü çok güzel özel bir parçaydı. " çok güzel bu "

Tarık beğenmiş olmasından mutlu çabalarına değdiğini düşünüp"sana özel gözlerinden aldı şeklini "

Naz şaşkın ona özel olarak yapılmış olmasına çok mutlu oldu."nasıl sen bunu bana özel mi yaptırdın"

Tarık gözlerini yumup açıp başını sallayıp gülümseyerek "evet, ben çizdim Asaf amcaya tarif ettim oda yaptı"

"Asaf amca olayı bu muydu"?

"hı hı" Tarık naz a sarılır öpecekken

Naz biraz kendini geri çekerken "hişşşş yukarıdan bizi gözetliyorlar yapma "

"ama ben " dudaklarını saçlarına dokundurur. Kokusunu içine çeker.

"sen benim her şeyim oldun sen yoksan bende yokum. Bir daha beni dinlemeden gitme beni sensiz bırakma söz mü?

"hı hı"

Yukarıdan bakan cahide belgin e telefon eder

Belgin telaş ile "Alo cahide ne oldu"

Cahide: önce çok fena oldu ama ...

Belgin cahidenin sözünü tamamlatmadan telaşla " Tarık a bir şey mi oldu"

Cahide: dur bir sakin ol belgin belginnnnn "seslenmiş ama cevap alamamıştı.

Belgin kalbini tutup yere yığılır. Filiz koşar "anne anne ne oldu kendine gel berrak nerdesin"

Berrak koşar hemen kalbini dinler. " alamıyorum kalp sesini alamıyorum"

Berrak belginin gömleğini düğmelerini açar ve kalp mesajı yapar bu ara "filiz hemen doktor Ragıp beyi ara çabuk ambulansla gelsin annen kalp krizi geçiriyor. Şu anda kalbi durdu. Onu çalıştırmaya çalışıyorum. Benim telefondan direk ara"

Filiz berrak ın telefonu alır Ragıp beyi arar durumu anlatır.

Berrak yaptığı kalp mesajı ve suni solunum ile belginin kalbini yeniden çalıştırır. Bu arada ambulans gelir. Doktor gerekli müdahaleyi yapar ambulansa alınır.

Filiz in telefonu çalar

"Alo ümit şimdi konuşamam annem kalp krizi geçirdi ambulansla hastaneye gidiyoruz"

Ümit duydukları ile çok şaşırıp "ne diyorsun filiz"

"annemin kalbi durdu" telefonu kapatır

Ambulansa binen Filiz ile birlikte hastaneye giderler

Ümit telaşla "Ne dedin filiz annen kalp krizimi geçirdi" of ya kapatmış

Cahide: ne diyor ümit neden telefona cevap vermiyorlarmış

"Anne belgin teyze kalp krizi geçirmiş"

"ya nasıl olur"

"bilmiyorum"

Cahide telaşla "e şimdi Tarık'a nasıl söyleyeceğiz"

Ayşe: teyze neler oluyor"

"ne olacak belgin kalp krizi geçirmiş of ya yanlış anladı sözümün sonu beklemedi"

vazgeçme - yalancı yarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin