Tarık Naz'ı şirkete bırakırken "akşam alırım birlikte geçeriz"
Naz İlkim ile bir daha aynı pozisyonda olmamasını istemişti bunu teyit ettirmek istedi. "tamam, görüşürüz güvenebilir miyim?"
Tarık gülümseyerek bakıp "neye"
Çabuk unuttuğunu düşündüğü için ciddileşip "verdiğin sözü tutacağına"
"Nazzz"
"ama"
"söz "
"iyi"
Tarık sevdiği kadına sarılıp kokusunu içine çekip öpücük bırakırken "iyi çalışmalar "
Naz öpücüğe karşılık verip "sana da " binadan içeriye girdi. Tarık arabasına binip önce annesini ziyaret edip sonra işe geçmek için eve doğru gitti.
Ümit-filiz buluşması.
Birlikte kahvaltı yapmışlar. Sahilde yürümüşler birlikte yüzük bakmışlardı
Filiz: farkında mısın ama nişanlıyız sen bana daha evlenme bile teklif etmedin
Ümit sırıtarak bakıp "öyle mi oldu"
"ya öyle oldu "
Ümit Filiz 'in elini tutup çekiştirmeye başladı. "İyi önce o işi halledelim"
Filiz arkasından giderken "nereye"
"gel sen "
Birlikte ilk tanıştıkları kafeye gelirler. ilk oturdukları masaya geçerler. Ümit filiz in önünde diz çöker boğazını temizler. " filiz benimle bundan sonraki yaşantını paylaşır mısın?"
"hı"
"yani bundan sonraki yaşamında benimle olur musun?"
Filiz Ümit'i zorlamak hoşuna gitmişti gerektiğinde ne güzel romantik sözler dile getiriyordu böyle "ümit seninle olur muyum derken ne demek istiyorsun"
Ümit şaşırmış sonrasında doğrudan teklif etmeye karar verdi. "ay tamam benimle evlenir misin farklı şeyler güzel anlamlı sözler söylemek istemiştim "
Filiz onu zorlamaktan vazgeçip "Senden farklı şeyler bekleyen yok açıkça içinden geçenleri söyle"
"ne bileyim değişik olsun orijinal olsun istemiştim"
"sen zaten orijinal bir adamsın sözlerin orijinal olmasına gerek yok"
"ne bileyim abin Naz a neler yaptı belki.."
"Hişt eğer abime benzer birini isteseydim öyle biri ile birlikte olurdum. Sen naz gibi birini ister misin?"
Ümit başını iki yana sallayıp suratını buruştururken "çıık"
Filiz gülerken "O zaman biz kendimiz olalım yeter"
"e ne yapıyoruz"
"bilmem"
"nişanı karambola getirdik evliliği nasıl yapacağız bakalım"
"orada dur babam sabah bozuldu. Evlilik için bence çok erken önce okullarımız bitsin"
Ümit eliyle çok uzun anlamında sallayıp "ooo 3 yıl var çok uzak hem sen birlikte olunca ben okulumu kolay bitiririm bak öss yi bile sen onlunca kazandım"
Filiz ümit e vurup" sen benimle okul için mi evleniyorsun yoksa"
"yoo seni sevdiğim için"
"emin misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçme - yalancı yarim
Fiksi Penggemariki genç yurt dışında okuyup yurda dönüyorlar. aynı uçakta gelirken karşılaşıyorlar.ilk tanışma kavga ve gerginlikle başladı. Dünya küçüktü tekrar karşılaştılar hemde iş için bir tarafın teminatı yetmedi diye diğeri kredi izni vermedi işler karıştı.