"Lisa?!" Skríkli štyria ľudia naraz.
"Tak rada vás vidím." Usmievala sa od ucha k uchu a bežala, každého po jednom objať.
"Kde sú ostatní?" Opýtal sa jej popri objimaní Yoongi a prezrel si ju.
"V pivnici sme sa rozdelili, od vtedy som ich nevidela. Ale dobrá správa je, že viem cestu. Vyznávači zatarasili cestu ku autu, musíme ísť inou. Máte šťastie, pretože ja ju viem. Prišla som vás hľadať, aby sme odišli spolu." Radostne sa usmievala a predierala sa pomedzi nich, aby bola na čele skupiny a viedla ich.
"To je úžasné." Potešil sa Taehyung a ťahal Irene za ňou. Yoongi si Lisu podozrivo prezrel ale nasledoval ju. Predierali sa snehom až na cieľové miesto.„Sme tu." Partia vyšla spomedzi stromov na svetlo mesiaca.
„Poďte, nebojte sa." Pobádala ich Lisa a ťahala do stredu.
„Čo sa tu deje Lisa?" opýtal sa Yoongi a otočil sa zvukom prichádzajúcich ľudí. Obkľúčili ich. Vytvorili kruh.
„Nie! Pustite nás!" kričal, jemu známy hlas. Rose. Držali Rose s Jungkookom, ťahajúc ku ním. Hodili ich na zem ako špinavé handry a vrátili sa späť na svoje miesta.
„Vitajte!" rozoznel sa lesom hlas Lisi. Rozprestrela ruky s obrovským úsmevom na tvári. Prezrela si všetkých prítomný. Svoje oči zapichla na Rose.
„Ako...ako je to možné, predsa ťa roztrhali vlci." Chytila sa neveriacky za ústa Rose.
„Čo?" Yoongi sa prudko otočil na Rose. Ani ostatní neskrývali zdesenie. Ako mohol obživnúť človek, ktorý zomrel?
„Áno, vaša milovaná kamarátka už nie je medzi živými. Potreboval som schránku a ona sa stala ľahkou obeťou." Hovorilo Lisino telo. Zmetenie v tvárach partie bolo čitelné.
„Pane!" Jeden z vyznávačov vyšiel z radu a predstúpil pred Lisu. „Sme pripravený vykonať rituál." Vytasil dýku s odhodlaním v očiach niekoho zabiť.
„Vráť sa do radu." Ukázala mu miesto. Vyznávač poslúchol svojho pána. „Obrad sa môže začať." Zlovestne sa usmiala a rozprestrela ruky. Prítomní, okrem partie vytasili dýky. Lisa mávla rukou, vyznávači naraz do seba zapichli dýky, až na dvoch, ktorí ostali stáť na mieste so strachom a pozorovali, čo sa deje. Nastal obrovský tresk a svetlo. Trvalo to pár sekúnd. Ako svetlo zhaslo, obete padli bez duše na zem. Jedine dvaja ostali stáť. Kai a Jennie. Podarilo sa im ukryť medzi vyznávačmi a neprezradiť sa. Lisine telo padlo bezvládne na zem. Vyšla z neho tmavá energia. Sformovala sa do ludského tela muža.
„Lisa...Preboha...." Rose sa rozplakala nad mŕtvym telom Lisi.
„Už si to môžete dať dolu." Muž prehovoril na Jennie s Kaiom. Zhodili zo seba rúcha a pridali sa ku ostatným. „Chválim vás za vašu odvahu. Ale nepomohla vám. Toto bude váš koniec, ako koniec celého skazeného sveta! Nezaslúžite si žiť!" skríkol a rozhodil rukami. Z rúk mu vyprskli čierne paprsky. Zasiahli každého z nich do srdca. Spôsobovali im obrovské psychické muky. Prežívali ich najväčšie obavy.
Irene zatvorila so strachom oči. Cítila ako jej telom prešla vlna temnej energie, no nezasiahla ju. Opatrne otvorila oči. Rozhliadla sa po svojich priateľoch. Boli na kolenách s výrazom utrpenia. Oči jej padli na jej priateľa Taehyunga. Jedna slza stekala po jeho líci.
„Drahá." Oslovil ju muž. Najskôr nereagovala. Vystrel ku nej ruku. Irene mala oči zapichnuté na chudákovi Taehyungovi. Pichalo ju v hrudi pri pohľade naňho. Musela niečo spraviť. Nemohla všetkých nechať v štichu.
Jedným mávnutím ruky ho odhodil na druhú stranu. „Možno teraz budeš počúvať."
Irene sa roztriasli ruky. „Tae..." zaťala ruky v päsť a pozrela na muža pred ňou. Bola odhodlaná niečo urobiť. Horšie bolo, že nevedela, čo.
أنت تقرأ
Až Dokonca
أدب الهواةPartia kamošov sa vybrala na horskú chatu, osláviť narodeniny ich kamarátky, ktorá pred tromi rokmi spáchala samovraždu. Všetko išlo podľa plánu, až dokým sa nezačali diať podivné veci.