11

98 12 0
                                    

„Vieš, čo sa tu deje?" opýtala sa Yoongiho pomedzi chôdzu.

„Nie som si istý ale myslím si, že sa jedná o kult satanistov. Pár rokov dozadu sa tu stala podobná vec. V jednej chate spáchal samovraždu šestnásť ročný chalan. Policajti vyvrátili samovraždu, jednalo sa o vraždu. Niekto mu podrezal krk." Hovoril tlmeným hlasom a viedol partiu cestou ku autu.

„Mohol to byť aj prípad Solji." Prehovoril potichu Taehyung, ktorého príbehy o vraždách a duchoch strašili v snoch. Yoongi zastal a otočil sa na neho. Pozrel mu do očí a prikývol.

„Mohol, až nato, že ona sa obesila. Policajti tu nenašli žiadny náznak boja. V chate sa nachádzala iba ona, nikto iný. Žiadne iné otlačky prstov, nič. Snažil som sa pátrať, nič som nenašiel. Nad jej smrťou visí jeden veľký otáznik." Yoongi strávil posledný rok pátraním po dôkazoch. V hĺbke duše cítil, že to nebola samovražda, niečo sa muselo stať a policajti sa mýlili. Prítomnosť záhadných ľudí v dnešnú noc, mu potvrdila jeho teóriu. „Solji odjakživa zaujímal okultizmus, staré náboženstvá a všetko, čo s tým bolo spojené. Bola to jej záľuba. Možno..." Nechcel si priznať možnosť, žeby to urobila z vlastnej vôle.

„Možno čo?" opýtala sa zvedavo Irene.

„Možno sa naozaj obetovala." Povedal napokon s bolesťou v očiach. Jimin ho jemne stisol za ruku a súcitne sa usmial.

„Irene, povedz im to." Drgol do nej lakťom Taehyung. Váhavo naňho pozrela ale napokon sa odhodlala prezradiť, čo sa stalo.

„Čo nám má povedať?" Obaja chalani pozreli s otázkou v očiach na Taehyunga a potom na Irene, ktorá si nervózne mnela ruky.

„Na chate som mala videnie." Placho pozrela na chalanov a oni ju pohľadom pobádali, aby pokračovala. „Bolo to zvláštne ale videla som tých ľudí v plášťoch, veľký strom z ktorého vyšiel netvor. To sa mi stalo na chate, keď prichádzali tý ľudia. A teraz som videla znovu ten strom, lenže bol krásny a nebola zima. Znovu z neho niekto vyšiel, lenže tento krát to bol muž. Pred očami mi prebiehal jeho život, bolo to zvláštne, akoby som sledovala film. Až nato, že nakoniec ku mne prehovorila jeho žena, povedala mi, že ho mám zastaviť." Taehyung spozornel. To o vízií, ktorú mala teraz netušil.

„Ku mne prehovoril duch!" pridal sa do toho natešene ako malý chlapec. Irene sa usmiala a pohladila ho po vlasoch.

„Myslel som, že sa duchov bojíš." Ozval sa Yoongi, znepokojený víziou Irene. Až priveľmi mu to pripomínalo jednu vec.

„Bola to Solji, pomáhala nám utiecť." Ujasnil a Yoongi naňho pozrel. Nevedel ako vstrebať tieto informácie. Mal im veriť? Alebo to bol iba hlúpy prank Lisi. Nebolo po prvé, čo by si z nich vystrelila, nie prívetivým spôsobom. Ale ako poznal Taehyunga, pamiatku Solji by nikdy neznevážil. Irene spoznal deň dozadu ale keďže jej veril Taehyung, nezostávalo mu nič iné iba ako im veriť. Veril na duchov, pri sestre ako bola Solji jednoducho musel, ale toto sa zdalo ako úplná rozprávka.

„Neveríte nám všakže?" opýtala sa neisto Irene. Videla Yoongiho a Jiminov neveriacky pohľad, znovu bola za blázna. Irene sa od malička stávali nevysvetliteľné veci. Ako malé dieťa sa rozprávala s ľudmi, ktorých nikto iný okrem nej nevidel. Rodičia ju poslali ku psychológovi, on to zvalil na imaginárneho kamaráta. Ako rástla, zhoršovalo sa to, občas nevedela rozlíšiť realitu od jej predstavivosti. Psychológ ju poslal na psychiatriu, tam jej predpísali nejaké lieky ale chorobu jej nenašli. Bola v úplnom poriadku. Odstupom času sa to zlepšovalo, naučila sa ignorovať niektoré veci. Taehyung bol jediný, kto ju nepovažoval za blázna a všetkému veril. Vtedy si uvedomila, že on je ten pravý.

„Znie to neuveriteľne ale veríme vám. V podstate nemáme inú možnosť." Zasmial sa Jimin a Irene odľahlo.

„Mali by sme pokračovať." Prehovoril Yoongi a všetci prikývli.Prešli pár krokov a na znamenie Yoongiho zastali. V ich blízkosti sa ozvalo šušťanie a kroky.

„Čo je to?" zašepkal Jimin.

„Pššt." Chcel, aby ostali ticho a počúvali. Niekto sa ku nim blížil. Irene s Taehyungom zatajili dych a čakali v napätí, čo sa bude diať. Yoongi s Jiminom si pripravili zbrane. Stáli na mieste a sledovali jedno miesto pred nimi, odkiaľ vychádzal zvuk. Yoongi pristúpil ju miestu a páčidlom jemne odhrnul krík. Spoza neho vyletelo kŕdeľ čiernych vrán a nemotorne lietalo pomedzi nich.

„Á! Dajte ich preč!" kričala Irene a oháňala sa. Ozval sa zvuk vtáka ako dopadol do snehu.

„Chýbala som vám?"

„Lisa?!"



Ahojky! Tak, čo hovoríte na príbeh? Ako to asi dopadne? Ako sa tam mohla Lisa znovu objaviť, predsa zomrela. Čo sa asi mohlo stať? 

Až DokoncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin