3

318 30 0
                                    

"Čo tak sa ísť na chvíľu poprechádzať?" šepla Jennie Kaiovi do ucha. Prikývol a začali sa zdvíhať z gauča.
"Kam idete?" opýtal sa Tae a Jennie pretočila očami. Ani chvíľku jej nedal pokoj. Sledoval ju ako sup, už od malička. "Prejsť sa." odpovedal Kai a ťahal Jennie von z chaty.
"Ideme aj my, aspoň to tu Irene spozná." Irene naňho zmetene pozrela. Nechcelo sa jej ísť prechádzať do hôr, ktoré mali prívlastok prekliate. Veľa ľudí v nich zomrelo a ona nechcela byť jedna z nich.
"Fajn, my zatiaľ pripravíme veci na večer." ozvala sa Rose a hodila po Jiminovi chipsy. Nechali ich samotných v chate a oni zatiaľ išli do hory.
"Skočíme ešte ku autu, zabudol som si tam jednu vec." povedal Kai a všetci prikývli. Vybrali sa smerom cez les ku autám, ktoré nechali pri ceste 15 minút od chaty. Prístup ku chate bol zlý, dalo sa tam dostať iba Jeepom. "Povedz nám niečo o sebe Irene." začala konverzáciu Jennie. "Čo také by si chcela vedieť?" opýtala sa a zvierala Taehyungovu ruku. Jennie na ňu pôsobila zlým dojmom. Bola z nej nervózna.
"Čo tak, kam chodíš na školu, tvoje záľuby, ako ste sa s Taem spoznali? " vypytovala sa a Irene naprázdno prehltla.
"Noo... Študujem grafiku," Jennie jej skočila do reči. "Čiže rada tráviš čas za počítačom, fajn, čo ďalej?" Jennie sa zdala byť neobvykle drzá. Toto správanie nebolo u nej zvykom.
"Em... Em..." Irene z nej znervóznela až tak, že nevedela, čo ma povedať.
"Spoznali sme sa v knižnici. Jej chutnučký noštek bol až tak zaborený v knihách, že si ma nevšimla a rovno to nabrala do mňa." zasmial sa Taehyung a venoval Jennie oslnivý úsmev. Iba prikývla a viac sa nevypytovala.Irene v tichosti kráčala vedľa Taehyunga, ktorý jej zvieral ruku a sledoval pár pred nimi. Irene obdivovala krásu prírody. Pokračovali v ceste ku autám. Po niekoľkých minútach sa ku nim dostali. Kai odomkol auto a začal prehrabávať priehradku v predu. Taehyung mal auto presne vedľa neho a vyťahoval odtiaľ ešte nejaké jedlo. Pozrel nato, čo Kai vyťahuje a zasmial sa. „To sme sem iba išli kvôli balíčku kondomov?" nadvihol obočie a zabuchol auto. 

„Nemuseli ste ísť s nami." Ohradil sa a zamkol. Vložil si ich do vrecka od bundy a chytil Jennie za ruku.
„Začína byť chladno." Povedala Irene a pošúchala si ruky.
„Sme v horách, tu je chladnejšie." Ozvala sa Jennie a venovala jej pohľad. Taehyung chytil Irene sa ruky a usmial sa. „Máš ich teplé." Povedala Irene a Tae jej ich pošúchal.
„Idete?" otočila za nimi Jennie, ktorá s Kaiom už stála na schodoch. Prikývli a vybrali sa za nimi.
„Čo si myslíš, že vymysleli ostatní?" zhovárali sa Kai s Jennie a Irene s Taem počúvali.
„Neviem, dúfam, že budeme mať čas odbehnúť a byť sami."

Prešli po schodoch na lesnú cestu. Kai a Jennie začali vykríkať do hory a počúvali ozvenu." Urobte to aj vy. " povedala Jennie a Taehyung odhodlane pozrel na Irene. "Ideme?" Prikývla obaja zakričali. Par vtákov splašene vyletelo zo stromov. Všetci sa začali smiať. "Nemusíš byť nervózna, uvoľni sa." chytila ju za plecia Jennie a usmiala sa. Trochu z nej opadla nervozita a začala sa viac baviť. "Strčt sa Nelsnova!" skríkla do hory Jennie. "Toto som chcela urobiť už dlho." objasnila im, keď uvidela ich zvedavé vyrazí. Z vedľajšieho stromu sa ozvala vrana. Irene na ňu pozrela. Prisadla si ku nej ďalšia vrana. "Aj vám tie vrany pripadajú zvláštne?" opýtal sa Taehyung. "Nebodaj sa ich bojíš?" zaškeril sa Kai. "Nie...len mam z nich divný pocit." Irene prikývla. "Naozaj sú zvláštne." nespúšťala ich z očí. V diaľke pukla vetva a vrany odleteli. Irene sa prudko otočili smerom za zvukom. "Čo to bolo?"
 "Nejaké zviera. Možno srna." povedal Kai a kráčali ku chate. Vstúpili na pozemok. Z komína sa kúrilo a bolo počuť hudbu. Skúšajú novú aparatúru,div,že sa chata netriasla. Jennie sa stále zdalo, že počuje kroky, ktoré idú za nimi. Obzerala sa ale nič nevidela. Taehyung s Irene vošli do chaty a nasledoval ich Kai. Oprela sa o stenu chaty a čakala pokiaľ sa vyzujú. Znovu počula kroky, tento krát veľmi rýchle, akoby niekto bežal. Neobzerala sa, pochytil ju strach. Zafúkal chladný vánok a niekto sa dotkol jej pleca. Horou sa ozval krik a za ním nasledoval smiech. "Jungkook ty si taký debil!" plesla ho po pleci. Nastrašil ju. "Keby si videla svoj výraz." smial sa a všetci vstúpili dnu. Hudbu stíšili a posadali si na gauč. "Čo ste vymysleli na večer?" Opýtal sa Tae. "Uvidíš." Lise zablyskli oči  a hodila si do úst popcorn. Na veľkom plátne si pozreli  horor pre dodanie strašidelnej atmosféry. Zahrali si pár spoločenských hier. 

"Kto chce pivo?" kričal z kuchyne Yoongi. Ozvali sa skoro všetci. Vytiahol celý pakel a zabuchol chladničku. Bolo počuť slabé ťukanie z komory. Zamračil sa, pivo položil na kuchynský pult. Opatrne ju otvoril a zasvietil. Malý vtáčik búchal do okna a snažil sa dostať von. "Čo tu robíš maličký?" zašepkal a podišiel k nemu. Otvoril okno a vypustil ho von. Nakukol von oknom. Chladný vietor mu prešiel po tvári a on sa zhlboka nadýchol. Hory zahalila tma a mesiac bol jediný zdroj svetla. V diaľke vili vlci. Zatvoril okno a zahasil za sebou svetlo. Zobral pivá a išiel za ostatnými. Všetci sa po nich vrhli ako hyeny  na mrcinu. Otvorili aj tvrdý alkohol a začali tancovať na hudbu. Kai s Jennie sa vytratili do izby bez povšimnutia, Taehyung s Irene  tancovali pomaly na rýchlu pesníčku. Jimin sedel obkročmo na Yoongim a bozkával ho. Lisa  nepríčetne tancovala na hudbu. Jungkook s Rose nevedeli zo seba spustiť oči. Neznáma sila ich ťahala ku sebe.

"Čo keby ideme do izby?" zašepkala mu Rose do ucha a dotkla sa jeho ruky. Jungkook sa lišiacky usmial a to zobrala ako súhlas. Ťahala ho do jeho izby. Chodbu sa ozývali zvláštne zvuky, ktoré pochádzali z izby Jennie a Kaia. Obaja sa na tom zasmiali a pokračovali v ceste.  Zavŕzganím otvorili dvere do chladnej izby a vstúpili dnu. Jungkook neváhal ani sekundu a Rose pobozkal na plné pery. Chuť alkoholu sa rozplynula na jeho jazyku ako sa bozkávali. Rukou putoval od jej trupu na zadok. Stlačil ho a ona sa usmiala do bozku a rukou mu zašla do nohavíc. Zavŕzgala podlaha a Rose sa zľakla. Odtiahla sa. "Čo to bolo?"
"Iba stará podlaha." zašepkal jej do ucha a pohryzol ju. 
"Čo ak sa to dozvie?" opýtala sa.
"Nedozvie, neboj." bozkával ju po krku a tlačil na posteľ. Viac sa nevypytovala a poddala sa jeho bozkom.









Nová časť je na svete!! Čo hovoríte?? :D Prepáčte za chyby♥

Až DokoncaWhere stories live. Discover now