•••
Antonio sabah erkenden kalkıp Avengers kulesinin spor salonuna gelmişti. Biraz ısınmak için hareket yaparken birisinin kendisini izlediğini fark etti fakat bunu umursamadan kulağında kulaklığı ile sporuna devam etti. Üstündeki bakışlardan bir süre sonra rahatsız olmaya başladığı için kulaklığını çıkartıp gerisine döndüğünde kendisini izleyen mavilikler ile göz göze gelmişti.
"Hareketlerin güzel, profesyonelce..." diyerek kolunda tuttuğu havuluyu Antonio'ya verdi Steve. "Terini kurula, ben de tişörtümü çıkartıp geliyorum."
Antonio, Steve'in kendisine uzattığı havluyu alıp çıplak göğsünde gezdirirken, bir taraftan da Steve'in tişörtünü çıkartışını izliyordu. Dudakları belli olmayacak derece de yukarıya doğru kıvrıldığında içine derin bir nefes çekti.
Steve tişörtünü çıkarttıktan sonra Antonio'nun yanına gelip adamın elindeki havluyu aldı ve hiç beklemeden havluyu adamın yüzüne doğru fırlatıp karın boşluğuna sert bir yumruk attı.
Antonio karnını tutup birkaç adım geriye gitti ve kaşları çatık bir şekilde Steve'e baktı. "Hey! Hey! Hey! Bu haksızlık, daha başlamadık bile."
"Sence Hydra haber eder mi savaşa?" Steve'in dudağının sol tarafı yukarıya doğru kıvrıldığında, Antonio yavaşça alt dudağını yalayıp omuzunu silkti.
"Pekâlâ...patron olan sensin, Yüzbaşı." daha sonra o da Steve gibi hiç haber vermeden Steve'in yüzüne doğru yumruğunu savurdu fakat Steve çevik bir hareket ile Antonio'nun yumruğundan kaçtı.
"Dosyanda iyi bir dövüşçü yazıyordu. Ben mi yanlış okudum yoksa?" Steve'in tek kaşı havaya kalkarken Antonio sadece gülmekle yetindi.
Şu an canını yakmak istemediğim için kuralları ile oynamıyordum. Madem acı istiyorsun, pekâlâ... Sana bu seve seve verebilirim.
Antonio ani bir hareket ile Steve'in bacağına tekme attığında Steve tek dizinin üzerine çökmüştü. Antonio bundan fırsat alarak Steve'in yüzüne sert bir yumruk vurdu ve onu yere düşürdü. Daha sonra ise hiç beklemeden Steve'in üzerine oturup tek elini Steve'in başının altına koyup sarışının başını yukarıya kaldırdı.
"Doğru okumuşsun." diye fısıldadı sessizce. Steve birkaç saniye onun yüzüne baktıktan sonra elini Antonio'nun koluna koydu ve onu sağa iteleyerek yerleri değiştirdi. Şimdi Steve, Antonio'nun üstünde duruyordu.
"Ama nedense doğru okumuşum gibi hissetmiyorum."
Steve... Ah... Demek ki oyun istiyorsun, kabul... Sana bunu vereceğim... Seninle oynayacağım, sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cαpтαι̇ɴ нydrα » ɢαy • Steve Rogers
FanfictionO benim tek zaafımdı. Zaafıma bir zarar gelsin istemezdim. Oysaki ona en çok zararı veren yine bendim. Captain Hydra olarak Captain America'ya aşık olmuştum. [Steve Rogers ✖ Antonio Morrone] [MCU ile bağlantılı kısımları vardır fakat paralel bir evr...