♦
3 Hafta Sonra
"Onun zihnini temizliyoruz..." Helen, Steve'in yanına gelip cam odada yatan Bucky'e baktı. "Hydra üstünde deneyler yapmış. Zihnini ele geçirmiş fakat merak etme. Gözlerini açtığında eski Bucky Barnes olacak."
Steve sessizce kafasını sallayıp arkadaşına bakmaya devam etti. Daha onunla özlem giderme şansı olmadan bu odaya hapsetmek zorunda kalmıştı. Bir taraftan Bucky'nin acısını yaşarken diğer yandan Hydra ile uğraşıyor ve Antonio'yu hatırlamamak için uğraş veriyordu.
"Ben biraz nefes alacağım. Herhangi bir şey olursa bana haber eder misin?"
Helen kafasını sallayıp "Elbette." dediğinde, Steve hızlı adımlarla üstten çıktı. Arabasına bindikten sonra denize doğru sürmeye başladı arabasını. Denizi izlemek Steve'e eskinden huzur verirdi. Değişmeyen nadir şeylerden biri de buydu.
Büyük denizin önüne geldiğinde yine her zamanki yerine doğru adımlamaya başladı. Burada eski bir depo vardı ve deniz bu deponun arkasındaydı. Şanslıydı ki hiç insan yoktu. En azından beş gündür burada hiçbir insanla karşılaşmamıştı ve bu da kafasını dinlemek için iyi bir şanstı.
Depunun kırık kapısını açtıktan sonra içeriye girdi. Her zaman sadece güneş ışığı sayesinde aydınlanan depoda bu sefer loş lambalar yanıyordu.
"Yeni sığınağın burası galiba, Yüzbaşı?"
"Antonio..." Steve sol tarafına dönüp üstüne doğru gelen adama baktı. "Ne işin var burada?"
"Seninle bir şey konuşmaya geldim. Çok önemli. Hem Avengers'ı hem Hydra'yı ilgilen...-"
"Antonio, eğil..!" Steve hızlı bir şekilde Antonio'nun üstüne atlayıp yere düşürdü. Daha sonra hiç oyalanmadan belindeki silahı çıkartıp kendilerine ateş açan adama sıktı. "Adamların beni öldüreceğim derkes seni öldürecekler..!"
Antonio üstündeki Steve'i iteledikten sonra kolonun arkasına geçti. Steve de diğer kolunun arkasına geçip gözlerini esmer adama çevirdi. "Şu adamlarına bir şey söyle!"
"Seninle bunu konuşmaya gelmiştim, Steve..." Antonio kendilere yaklaşan adamın kafasından vurduktan sonra gözlerini maviliklerine çevirdi. "Ortak bir düşmanımız var. Kod adı Thanos. Büyük bir mafya lideri. Hem Hydra'dan hem de Avengers'tan nefret ediyor."
"Harika..." diye tısladı Steve. Daha sonra Antonio'nun arkasındaki adamı kalbinden vurdu. "Buraya tek mi geldin adamların da var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cαpтαι̇ɴ нydrα » ɢαy • Steve Rogers
FanfictionO benim tek zaafımdı. Zaafıma bir zarar gelsin istemezdim. Oysaki ona en çok zararı veren yine bendim. Captain Hydra olarak Captain America'ya aşık olmuştum. [Steve Rogers ✖ Antonio Morrone] [MCU ile bağlantılı kısımları vardır fakat paralel bir evr...