On je tak úžasný

633 32 0
                                    

Crrr !

-Hele už zvoní další přestávku se zase sejdeme tady ! :)

+jojo dobře (odpověděla sem a šla jsem do třídy)

Zjistila sem že Dave chodí do stejné třídy jako já, učitelka nás proto vyzvala aby jsme šli k tabuli a řekli o sobě pár věci, začala sem teda já, damy mají přednost..

Ahoj, všichni jmenuju se Lola je mi 19, miluju fotografování, a cvičení, nevím co bych vám dál řekla, (všichni pozdravili )

=Učitelka Lolo běž si sednou dozadu nikdo tam nesedí..

+Dobře (Odpověděla sem a sedla si)

Ahoj, všichni jmenuju se Dave (Dejv) přijel sem z Berlína v Německu, je to sice daleko, ale to nevadí, mluvím 4 jazyky, Němčina, Angličtina, Francouština a Ruština.. a je mi 19 :)

=Běž si Dave sednout k Violetě, sedí hned před Lolou ..

- Dobrá

---------------------

-To nám to dobře vyšlo Lolo, nemyslíš? pousmal se Dave

+Ale jó, musím uznat že máš pravdu, pousmala sem se..

Po pravdě trochu mě naštvalo že ho poslala sednou za Violetou, ale co už

-Hele Lolo nechceš....

právě to chtěl doříct,ale začalo zvonit, a proto sem to dál neslyšela

-Nechceš jít provokovat vlkodlaky? :D

+Šílíš? ale jo můžene :3

-Oki tak poškole, kam se mám stavit?

+ Napíšu ti to

367 Nighot New Yourk

-Oki, pak hned dojdu

Naše škola od vlkodlačí byla co nejdál, protože když se vlkodlaci proměňovali, tak by nám mohli ublížit, na tu školu chodí pouze Vlkodlaci, Hybridi a čarodějky s duchama mají každá svou školu .. docela mě to mrzí, ale nic nenadělám, moc ráda bych chtěla potkat Hybrida- prý je to Upír a vlkodlak dohromady, je rychlí jako upír saje krev, a má schopnosti vlkodlaka, no snad ho někdy potkám, ale doufám že ho nenaštvu... !

Byl konec dne

A zazvonil u mě doma zvonek ! Zařvala sem že už jdu.. stál tam ...

Upíří Vs VlkodlaciKde žijí příběhy. Začni objevovat