4.3

745 72 92
                                    


Ertesi gün Reggie'yi gördüğümde ona pek sıcak yaklaşamadım. Reggie... Regulus, Regulus Black mi demeliyim? Irkçılık yapan, Slytherin'i yücelten Regulus'un beni öpmesi ve okşaması kafamı karıştırıyordu. Bana asla öyle davranmazken onu öyle yakalamak beni duraklatmıştı.

Öğle yemeğinden sonra ona bakmamam -bakamamam- sinirlerini bozmuş olacak ki önümüzü kesti. Bunu beklemiyordum.

Dördümüzün önünde çenesi yukarıda, kaşları çatık bir şekilde durmuş dik dik bana bakıyordu. Sirius araya girmeye çalışsa da hiç oralı olmadı. " James, duyduğuma göre arkadaşlarından ayrılırsan ölmüyormuşsun. Hadi, gerçek mi değil mi test edelim. "

Kaşlarını kaldırıp abisine nispet yaparcasına baktıkan sonra beni yakaladığı gibi sürüklemeye başladı. Tökezleyerek ilerlerken çapulculara baktığımdaysa onların Sirius'u tutmaya çalıştıklarını gördüm. Siriusla göbek bağımız gerçekten de beraber kesilmişti.

İki sütun arasında kalan karanlıģa beni çekti, ışık olmamasına rağmen gri gözleri parlıyordu, benim için yeterliydi. Onun bende ne gördüğünü bir kez daha merak ettim. Dokunmak için ellerim karıncalanıyordu.

Alnını alnıma sertçe yasladı. " Sorun ne? Benden uzaklaşıyorsun. " Gözleri kapalı ve nefesleri sıkıntılıyken onu izlemeye devam ettim.

" Bir sorun yok. "

Boynuma sarılan elleri sıkılaştı. " Yalanları değil, gerçekleri ver bana. " Biraz sırttı. " Bir de öpücük. Öpücük de ver. "

Sırıttıktan sonra dudaklarına dudaklarımı kısaca bastırıp çektim, öne atılmaya çalıştığında engelledim. " Bugün kafam biraz doluydu, ne yapıp yapmadığımı bile hatırlamıyorum. Üzgünüm. " Doğru. Yalan. Doğru.

İç çekerek başını omzuma yasladı. " Kafanı dolduran şey ne? Lily denen o kız canını sıkacak şeyler mi yapıyor? " Bal gibi tatlı çıkan sesi beni uyuştursa da ağzımı yoklaması kendine gelmemi sağladı. Kıskanç Regulus, Lily Evans için kötü olabilirdi.

" Hayır, sadece genel olarak bir yığılma yaşıyorum. Önemli sayılmaz. " Önce boynumu ardından yanağımı öptüğünda başımı çevirerek dudaklarımızı birleştirdim, onları yaladığımda rüzgarda kalmış bir yaprak gibi göründü.

Akşam yatakhaneye geri gittiğimde ve herkes uyuduğunda Sirius'un yatak perdesini araladım, uyumamıştı. Bir süre havadan sudan konuştuktan sonra Regulus'un beni neden çağırdığını sordu ben de ona dün gördüklerimi anlattım.

Sormuyordu ama kardeşiyle yakın bir bağ içinde olduğumu anlamıştı.

İç çekerek minik bir topuz yapılmış saçlarını açtı. " Annemi de babamı da Regulus'u da anlayamazsın, kafanı yorma. Sende sorun etmediği bir şeyi başkasında gördüğünde takabilir, ırkçılık yapabilir çünkü bu onların elindeki bir güç. Safkan Slytherinler, " sesini alçalttı. " bir gün Kim-Olduğunu-Bilirsin'in ordusuna katılacak kişilerdir. "

" Dikkatli ol, James. Kendini fazla kaptırma. "

cb yaptim merhaba arkadaslar👉🏻👈🏻🐰
cok ara girdi utandim ama napayim sinavlar hastalik falan derken yani ancak gelebildim uzgunumm

hatirlatma
james 5 regulus 4. sinif, birkac bolume bitirip jamesi 6 regulusu 5 yapacagim sonrasi-
utanmazsam araya bir tane smut sıkıstırmayı düsünüyorum...

DIARY OF THE DEER | jegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin