Italya'dayım burada bi kaç saat kalıp gideceğim ama gezmek istiyorum ayaklarım şişene kadar gezmek eğlenmek istiyorum ama bunun için fazla yalnızım ayrıca pekte bi bok bildiğim yok aman tanrım ne diye tek başıma plansız buralardayımki hernyese gezip bi kaç fotograf cekecegim burası mükemmel ...
Aman tanrım tam tamına 2.5 saat geçmiş burası mükemmel ama gitmeliyim arabamın yanına geldim ve harekete geçtim yoldayım biraz müzik iyi gelir diye düşünüp telefonumu USB yoluyla araca bağladım ve telefonum çalıyordu bu kim bilinmeyen bir numara açtım ve sesini dinledim ilk başta
BİLİNMEYEN "alo,aloo emma ordamısın?
Bu sesi tanıyordum ama hala kim olduğunu çıkaramadım.
BEN "evet burdayım ama tanıyamadım?"
BİLİNMEYEN "ben max sevgilin cidden ne çabuk unuttun beni seni çok özledim nerelerdesin?"
BEN "max ımm şey bak ben halam öldükten sonra herşeyi satıp gezmeye karar verdim artık kimsem yok sende olmamalısın özür dilerim ama benim gittim yerlere seni ailen göndermez özellikle de benim yanıma bu aramızdaki ilişki artık son bulmalı ama arkadaş olabiliriz "
MAX "peki emma kararına saygı duymaktan başka çarem yok seni seviyorum bye"
BEN "bye"
Max benim ilk aşkım,aşkımdı daha doğrusu çok sinir bozucu ama istediğinde bu sinir bozucu halini bırakıp tatlı olabiliyordu yinede ona aşık değildim o bana aşkım diyordu bana özen gösteriyordu benim ona olan aşkım sadece geride kalmıştı eski anılarımın arasında biliyorsunuz ki bugün yeni bi gün ve benim yeni bi hayatım var çoktan sabah olmuştu ve ben amerikadayım burayı iyi biliyorum burda evimiz var ve burda kalacağım eve varmış eşyalarımı yerleştirip evi düzenledim yiyecek almam gerekiyor kurt gibi açım markete gidip ihtiyacım olan herşeyi aldım biraz abur cubur ve içki buna karışacak kimse yok akşam kendi partim var ve kendimi davet ettim.
Ahh sonunda tanrıya şükür akşam oldu çok sıkılmıştım bir film açmalıyım herşeyi hazırladım ve filmlere bakıyordum o sırada kapı çaldı gidip kapının deliğinden baktım BU'DA KİMDİ BÖYLE O.o