Evangeline andades tungt. Men hon förståd att hon inte hade något val alls, Evangeline nickade och var nervös. Mannen log lätt och slet av en del av hennes hår, medans han slet av det så slängdes Evangeline rakt ner, hårt på golvet. Hon fick ont i huvudet och höll sig för att skrika, det var verkligen en extrem smärta men också en ny en. Dom tre Mapusaurus männen skrattade åt henne medans hon log där på marken med halft av slitet hår. Evangeline började gråta men höll sina tårar, vilket fick den tredje mannen tycka det var löjligt. Han gick fram till henne och satte sig på huk medans han tittade ner på henne, flinade åt henne.
- "Ska du börja gråta nu?"
Säger han med ett flin. Hans ton var taskig mot Evangeline och det gjorde henne bara mer nere och nedstämd. Evangeline kände sig fjantig att börja gråta så hon höll sina tårar och svarade inte. Den andra mannen tog ut en ful, äcklig och gammal pizza från sin ficka. Den hade mögel allt runt om den, men också hade små gula ljusa maskar som kröp runt. Han log elakt och tryckte upp den i Evangeline's ansikte, med tvångs av att lukta på den. Evangeline somsakt hade inget val och gav ett sniff.
"Fy!" Tänker Evangeline i huvudet medans hon luktade på den. Mannen blev taggad och sa till den andra mannen som var han som slet av hennes hår.- "Eyy bossen! Hon är ju en drake! Wow wow, Vi kan ju faktiskt göra en fett med massa av cash av henne. Pågrund av drakfanskapet's krafter så kan vi tjäna en jävla massa cash på det! Bossen vad säger du?!"
Säger mannen och studsade medans han var taggad. Den första mannen tittade bara på honom och började fundera lite, tillslut så tittade han ner på Evangeline igen och började flina.
- "eftersom du är magisk trotsalt. Så får du göra lite magi för oss, hm?"
Säger mannen och flinade åt Evangeline. Eftersom Evangeline var bara egentligen 14 år vid det här tillfället så hade hon ju ingen aning om hur man använder sina krafter. Hon kunde typ bara två stycken men inte alla. Evangeline suckade och tänkte förklara varför hon inte kunde göra så mycket magitrick med hennes krafter men hon gav upp i sin röst eftersom det var ändå ingen idé. Mapusaurus männen skulle ändå inte förstå att Evangeline är ung och har inte lärt sig allt än. Den tredje mannen vart irriterad och steg fram till henne.
- "Du, om inte du lyssnar på vår boss eller det vi säger till dig att göra så har du med denna att göra."
Säger den tredje mannen och ryker upp en stor militär kniv. Evangeline var väldigt nervös, Hon var inte så särskilt rädd, men bara nervös trotsalt. Evangeline nickade iallafall och sen spröt ut en liten blå eld klump. Eld klumpen var kristall blå och vacker, den lös fint och såg snyggt formad ut. Dom tre Mapusaurus männen var väldigt imponerade över den, men dom ville ha mer.
- " Hej hej! Drak idioten! Gö den här pizzan blå."
Säger den andra mannen, Evangeline ville kunna förklara för honom att hon inte har förmågan att förvandla saker till dess färger. Evangeline nickade nej och sa till han.
- "Nej nej! Jag kan inte, snälla förstå att jag är ung, och har inte lärt mig alla krafter och trick än. Jag vill inget drama eller illa, men just det här kan jag inte!"
Mannen blev arg, Han grinade till åt henne och slängde pizzan på henne.
- "Fuck you, ungjävel."
Säger den andra mannen. Han blev arg på Evangeline pågrund av hennes svar. Men hon hade ju egentligen inget bättre sätt att förklara på, så egentligen var ju Mapusaurus mannen bara lättkränkt eller efterbliven. Den första mannen eller det dom kallar honom "Bossen" blev rätt så uttråkad, han tittade ner på Evangeline och morrade irriterat på henne.
- "jävla slyna, du är ju värdelös."
Säger "Bossen" och lämnade rummet tillslut. Dom andra två männen efter
Nån sekund gjorde samma sak så Evangeline var helt ensam där inne i rummet. Evangeline skämdes. Inte bara över sig själv men på sättet hon interagerade med männen tyckte Evangeline var löjligt. Dock gjorde det fortfarande ont i huvudet, pågrund av att mannen slet av en stor del av hennes långa fina och krulliga hår. Hon reste sig upp efter ungefär 2 minuter och smög fram till dörren och öppnade. Evangeline insåg att hon var inne i en källare, Men nu var hon tvungen att försöka komma på ett sätt att ta sig ut därifrån. Hon visste inte hur huset gick till eftersom det var en okänd plats. Evangeline gick upp ur trapporna och kom upp, det var en korridor fram till utedörren. Hon blev glad och tänkte gå fram men, hon måste vara tyst och smidig för att ta sig ut. Eftersom alla tre mapusaurus män var inne i köket som är en av rummen i närheten av korridoren. Evangeline tog sig upp och sen smög ut i success. Hon kom ut och direkt flög upp för att komma ut ur den här fula staden.Evangeline flög runt om och försökte slappna av, från att bli av sliten av sitt hår, till att bli tvingad att använda hennes magi. Evangeline tog ett djupt andetag och flög bort från staden, lyckligtvis så är hennes hem lite längre bort ifrån grottan. Men fortfarande så tyckte hon det var fel att en hel stad på mindre än en halv dag var bygd och täcker redan plats över hela hennes omgivning.
Himlen runt om henne var ren och fin. Den var frisk och det var ett rätt så soligt väder vilket gjorde Evangeline glad, Eftersom hon uppskattade trevliga väder. Hon fortsatte att flyga.
CITEȘTI
Blue Blood Art
Fantezie⚠️Innehållet kommer inkludera Kategorier som - Sex, våld, självmord, knivar, saxar, droger, thriller, mörkt, blood, inällver, etc. - om du är en känslig tittare/läsare, rekomderas att lämna för din egen risk⚠️ ( Detta är Scales On Fresh Bone ) His...