~~~
06042021 ~ 2204
~~~
"Bir daha böyle bir şeye kalkışmamalıyız."
Kevin Chanhee'nin hemen önündeki masaya elindeki kahve bardaklarından birini bırakarak tepsideki diğer kahveleri almaları için Juyeon ve Changmin'e uzattı tepsiyi.
Chanhee ise oldukça dalgın görünüyordu.
Juyeon'un söylediğini duymamış gibiydi.
Kevin pembeli arkadaşının düşünceler içinde boğulduğunu tahmin edebiliyordu."Bizimlede paylaş Chanhee."
"Durum sandığımızdan çok daha kötü."
Sanki Kevin'ı bekliyordu aklındakileri biranda dökmek için.
"Bakın bu kadının kaldığı üç aylık zaman dilimi okulların tatiline denk geliyor. Torunu büyük ihtimalle tatil için büyükanesinin yanına gönderiliyordu."
"Yani kadın torunu okul için yanından ayrıldığında yalnızlıktan delirdi ve bir sonraki tatilde torununun artık hiç gitmemesi için canına mı kıydı?"
"Evinin büyük bir bölümü oyuncaklarla dolu. Oyuncak bebeklerle."
"Bu yalnız bir çocukluk geçirdiği anlamına mı geliyor?"
Changmin Kevin'ın sorusuna cevap verdi hızla.
"Genellikle yalnız çocukların arkadaşı oyuncaklar olur. Ama arkadaşı olan çocuklar için oyuncaklar sadece araçtır."
"Çocukluğu gibi yalnızlığıda onunla birlikte büyümüş sanki."
Chanhee yine kendi düşünceleri arasındaydı. O kadınla bir saate yakın bir vakti paylaşmıştı. Stresten ve gerginlikten neredeyse kalp krizi geçireceği bu zaman diliminde sohbet ettiği kadın ona çokça şeyden bahsetmişti. Sadece bunlarda değildi. Eline tutuşturulan fotoğraf albümündeki fotoğraflar gözlerinin önünden bir türlü gitmiyordu.
Onu pür dikkat dinleyen bedenlere dikti bakışlarını.
"Kocası o ilk çocuklarına hamileyken ölmüş. Yalnız bir hamilelik ve annelik geçirmiş."
Sadece bir saatte öğrendikleri yıllardır bunun üzerine çalışan üç bedeninde hayrete düşürmüştü.
"Tek oğlu okulu için henüz lisedeyken evden ayrılmış. Gerisi evlilik ve torununun dünyaya gelişi."
"Oğlu ve gelini hala hayatta mı?"
"Gelini oğlunu ve torununu terk etmiş. Ama annesinin oğlunu öldürmesinden sonra baba tüm iletişimi kesmiş."
"Baban sana zarar verdiğimi öğrendiğinde çok üzüldü Jeonghan."
"Ruhsal durumu berbat. Tedavisinin bittiğine hangi psikiyatrist karar verdi cidden merak ediyorum. Kadın eskiden savcıymış. Belkide bu yüzden işlediği cinayetler bu denli ince ve zekice."
"Jeonghan'ın hala yaşadığını, her sene üç aylık tatilde yine onun yanına geldiğini düşünüyor yani öyle mi?"
Chanhee hızla onayladı Juyeon'u.
"Bu durumu sorgulayan ve ondan kaçan çocuklarıda aklınca yanında tutmak için öldürüyor. Fakat o kadın bunu sadece can acıtan bir şey olarak görüyor."
Changmin oturduğu koltuğa sindi.
"Eski bir savcı olması onu dahada ürkütücü kılmıyor mu? Cidden zeki biri o huysuz. Ya çift kişilikli bir manyaksa?"
"Chanhee'ye nasıl sarıldığını ve hıçkıra hıçkıra ağladığını gördük."
"Aynı zamanda korkunç halinide gördük."
"Sanki bir tarafı çok masum ama bir tarafı seri bir katilmiş gibi."
"O kadın cidden zeki biri."
~~~
07042021 ~ 0132
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaşlı asil bunak / tbz98line
Fanfiction"Önce kafanı bedeninden ayıracağım sonra da dantelle süslediğim kutumun içerisine yerleştirecek ve ailene sunacağım."