~~~
08082020 ~ 1952
~~~
"Arkadaş edinmişsin!"
Babasının birden söylediği şeyle yine yemek masasında düşünmekten yemeyi unutan oğlunun irkilerek ona bakmasına neden olmuştu.
"Biraz garipler."
"Nasıl garip?"
"Kapıda kaldım bugün biliyorsunuz zaten. Karşıdaki yaşlı kadın beni siz gelene kadar bahçesinde ağırlamıayı teklif etti."
Babası memnunsuz bir ifadeyle oğluna baktığında annesi onun aksine heyecanla konuşmuştu.
"Tanrım! Ne kibar kadın! Sanırım Chanhee'yi emanet edip işe gideceğimiz bir komşu edindik hayatım!"
"Ne emaneti? On sekizine girdi bu çocuk ayrı evde bile kalabilir artık."
Eşinede olan bakışlarını hızla oğluna taraf çevirdi.
"Gitmedin değil mi?"
"Juyeon, Kevin ve Changmin geldi. Toplantı yapacağız gelmen lazım diye. Ama garip..."
"Garip olan ne?"
"Anne bunu neden okulda demek yerine buraya kadar geldiler ki?"
"Belki unutmuşalardır?"
"Sonrasında yaşlı kadın bahçemde yaparsınız dedi. Ve biz toplantı falan yapmadık. Sadece o üçü kadından nefret ediyorlarmış gibi geldi."
Elini saçlarına attı.
"Kadın bana gülüşün torunumu andırıyor dediğinde Changmin'in gözleri neredeyse yuvasından çıkacaktı."
Eli kafasındayken alnına vurdu.
"Sanırım beynim patlayacak düşündüğüm tek şey bu oldu. Onlarda bir şey var ve bunu çözmek istiyorum."
Annesi endişeli bir şekilde oğluna bakarken gülümsedi ve oğlunun bir daha kendi kafasına vurmaması için elini tutarak konuştu.
"Onları yemeğe çağıralım? Tanışma yemeği dersin, hm? Bir güzel tanışır kim olduklarını öğreniriz."
~~~
08082020
~~~
s y g l r
s v g l r
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaşlı asil bunak / tbz98line
Fanfiction"Önce kafanı bedeninden ayıracağım sonra da dantelle süslediğim kutumun içerisine yerleştirecek ve ailene sunacağım."