~~~
08082020 ~ 2046
~~~
"Oğlumuzun edindiği arkadaşları tanımak istedik."
Changmin'in gülümseyerek önüne gelen anme yemeğine hayran hayran bakmış ve konuşmuştu.
"İyi yapmışsınız."
Dediği şeyle öksüren Kevin'a dönüp tekrardan konuşmuştu sonra.
"Şey yani haklısınız babamda sizin gibidir. Her aile çocuğunun arkadaşlarını tanımak ister. Muhtemelen biliyorsunuzdur ben şu meşhur iş adamı Bay Ji'nin oğluyum. Changmin ben."
"Ne? Ciddi misin?"
Chanhee ve babasının aynı anda şaşkınlıkla kurduğu cümleyi gülümseyerek onaylamıştı Changmin. Genellikle hep aynı tepkiyi aldığından şaşırmıyordu.
Chanhee ve babasının şaşkınlığı ise bambaşkaydı. Önceden yaşadıkları yerin yarısı bu adama aitti ve ne zaman oturdukları yerden şehre baksalar Chanhee'nin babası hep, "Şimdi bunun oğlu da burnu havada sinsi bir şeydir. Kesin babasının eteğinden ayrılmıyordur" der Chanhee ise "Kesin okulu bile o oğlanın ayağına geliyordur" derdi.
Her zaman baba oğul oturup Ji ailesinin hakkında atıp tuttuklarından Changmin vu aşırı normal hali ikisini de şok etmişti.
Kevin ve Juyeon ikiliyi en iyi anlayan kişilerdi.
"Evet efendim."
"O halde baban okul için seni buraya göndermiş olmalı."
"Öyle efendim. Babam daima en iyisini ister."
Cümlesinin bitirdikten sonra içindende küçük bir ekleme yapmıştı. Kendisi için...
"Ben de Kevin. Masal kulübümüzün yazdığı masalların çizimlerinden sorumluyum."
Changmin atıldı hızla.
"Masallar için bestelerde yapıyor!"
"O kadar önemli değil..."
"Hayır bu fazla ince!"
"Vuah cidden etkileyici."
Chanhee'nin babası cidden etkilemişe benziyordu. Chanhee'ye 'bunlar mı garip?' bakışları atıyordu.
"Fakat masallarımızın hepsi yarım."
Juyeon'un cümlesiyle babası tekrardan karşısındaki gençlere dönmüştü.
"Neden?"
"Masalları ben yazıyorum vw hiçbirini tamamlayamadım."
"Ama bu sorun değil Chanhee'nin bize yardımcı olacağından hiç şüphemiz yok."
"Hepinizle tanışmak cidden iyi oldu."
Adam gülümseyerek kıstığı gözlerini çocukların üzerinden bir saniye olsun ayırmayan karısının elini tuttu.
"Karnınızı doyurdultan sonra çatıya çıkıp takılabilirsiniz biraz. Biz de burayı toplarız."
Üçlü hızla kafasını sallarken Kevin gülümseyerek bakışlarından rahatsız olduğu kadına dönmüştü.
"Bizim sizi tanımamızda bir sakınca var mı peki?"
"Elbette hayır. Dilediğini sorabilirsin."
"Buraya neden geldiniz?"
~~~
08082020 ~ 2221
~~~
s y g l r
s v g l r
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaşlı asil bunak / tbz98line
Fanfiction"Önce kafanı bedeninden ayıracağım sonra da dantelle süslediğim kutumun içerisine yerleştirecek ve ailene sunacağım."