-

24 4 13
                                    


18042021 ~ 2223

~~~

"Derslere giriyorsunuz, kulüp sorumluluğunu yerine getirmek desen o zaten başından beri yapılmıyordu."

Rehber öğretmenleri son çareyi bir süredir gözlemlediği gençlerin evine gidip onlarla ciddi bir şekilde konuşmakta bulmuştu.

Okulda değillerdi. Üstelik Chanhee'nin ailesi kendisini arayıp oğullarının evde olmadığını bildirmişti.

Ona kapıyı açan Changmin'e söyledikleri eşliğinde salona doğru ilerlediğinde Chanhee'yi görmesiyle artık bir şeyler karıştırdıklarına emindi.

"Üstelik okula henüz yeni gelmiş olan öğrencimizi resmen kendinize benzettiniz."

Bakışları bir sürü kağıt ve fotoğrafın dizildiği büyük masaya kaydığında derince bir nefes almış ve konuşmuştu.

"Bana burada neler döndüğünü derhal anlatıyorsunuz."

"Anlatsak dahi bize güvenip güvenmeyeceğiniz konusunda endişeliyiz."

Doyoung Kevin'ın ciddi ses tonuyla kurduğu cümleyle merakını cezbeden masaya bir kaç adımda varmış ve gözlerini masanın üzerinde gezindirmişti.

"Yine o yaşlı kadın mı? Bu konu bir sene öncesinde kapanmamış mıydı?"

"Eğer bizi dinlerseniz aslında kapanmadığını anlayacaksanız."

Pes etmişti. Belkide öğrencileri haklıydı. Masanın yanındaki sandalyeyi çekip oturdu. Onları dinleyecekti.

"Dinliyorum."

~~~

"Pekala. Kadından öğrendiğiniz bu bilgilerin elinizde herhangi bir somut kanıtı var mı?"

"Saçma salak bir gerilim filminin aptal karakterleri değiliz."

Chanhee cebinden telefonunu çıkarıp masaya koydu. Her şeyi kaydetmişti. Öğretmenleri gelmeden önce Chanhee'nin evden kadına haber vermeden ayrılmasını ve geri nasıl döneceğini düşünüyorlardı. Üstelik her şey ortadaydı.

Polise gitmeyi düşünselerde polislerin daha öncede olduğu gibi onları dinleme zahmetinde bulunmadan kapı dışarı edeceklerini biliyorlardı.

Gizlice birinin sesini kaydetmek mi? Yasalara aykırıydı ve delil olarak kabul edilip edilmeyeceği muammaydı.

Öğretmenleri Doyoung'un gelişi dörtlü için hiç olmadığı kadar iyi olmuştu.

Onları büyük bir ciddiyetle dinleyen Doyoung'a olan biten her şeyi en başından anlatmışlardı.

Changmin, Juyeon ve Kevin'ın yaptıkları araşatırmalar sonunda Chanhee'nin yapbozun kayıp parçalarını bulmasıyla sonuç bulmuştu.

Fakat her şeyin tamamen o gün içerisinde bitmesi gerekiyordu. Kadın hala Chanhee'nin torunu olduğunu sanıyordu. Chanhee'ninde tıpkı diğerleri gibi gitmesi büyük bir soruna yol açmıştı.

"Biliyorsunuz daha önceden olanlar yüzünden bize inanmıyorlar. Ama eğer siz bir şeyler yaparsınız artık kasaba cidden söylendiği gibi sakin bir yer olacak. Çocuklar ölmeyecek."

"Efendim o kadının akıl sağlığı cidden yerinde değil. Ve sizin yardımınıza ihtiyacımız var."

"Chanhee'yi torunu sanıyor."

Chanhee kafasını olumlu sallayarak öğretmenlerine dönmüştü.

"Ve tıpkı diğerleri gibi bende şu an onu yalnız bıraktım."

"Chanhee'yi yanında tutmak isteyecek."

"Yani öldürecek."

Doyoung duydukları karşısında şaşkına dönmüştü. Bu konunun bu denli ciddi olduğunu bilmiyordu. Kasaba güvenliğinden sorumlu oalna yetkililerin bile düşünmediğini öğrencilerinin düşünmesi onu cidden şaşkınlığa uğratmıştı.

Kevin düşünceli görünen öğretmenine döndü.

"Madem yanında tutmak için öldürüyor ve bunu yaptığının farkında değil, o halde bu zamana dek ölenlere nasıl kaza ya da intihar süsü veriyor? Diye düşünüyorsunuz değil mi?"

"Kadının yoğun bir yalnızlık içerisnde olduğunu ve öldürdüğü çocukları torunu sandığını söylediniz. Büyük ihtimalle yerinde olmayan akıl sağlığı o çocukları öldürdükten sonra yerine geliyor. Zeki olduğunu ve eski bir savcı olduğunu göze alırsak yaptığının farkına vararak tüm delilleri ortadan kaldırıyor."

"Ve her şeyi tekrardan unutup, torununun yine ona gelmesini bekliyor."

~~~

03052023

Syglr
Svglr

Bu bölüm gaoyumi_ hanımefendiye ithaftır kendisini çok seviyorum 🌈🩷🍓 bir tanecik biriii

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yaşlı asil bunak / tbz98lineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin