~~~
09082020 ~ 1531
~~~
"Bunlar benim küçükken oynadığım oyuncaklarım."
Elini tuttuğu pembe saçlı genci peşinden sürüklerken Chanhee'nin gözleri ürkütücü evin korkunç oyuncaklarında kalmıştı.
Kadın öyle sıkı tutuyordu ki elinden, sanki Chanhee her an kaçacak bir mahkumdu yanında.
Pembe saçlı genç, o günden sonra kendisine anlatılanlarla daha da ilgilenmeye başlamıştı. Düşüncesi bu yöndeyken yaptığı ilk şey ona zaten oldukça iyi davranan kadınla daha da yakın olmaktı.
Gülümseyerek kadının anlattıklarını dinlemeye devam etti.
İşine yarar bir şey bulmak için her yere bakıyordu.
Şimdi ise aklı, yaşlı kadının ona göstermediği tek yer olan çatı katında kalmıştı.
~~~
"Chanhee ile nasıl gidiyor?"
Öğretmenleri Doyoung Changmin'i gördüğü yerde sıkıştırırken Changmin omuz silkerek cevaplamıştı öğretmenini. Bir yıl önce kaybettikleri küçük çocuktaydı aklı. Ve diğerlerinde.
"Okuldan bize haber vermeden erkenden ayrılacak kadar iyi gidiyor galiba."
"Bu iyi gitmek olmuyor."
"Biliyorum."
"Neyiniz var sizin?"
~~~
Juyeon Kevin'ın ona uzattığı su şişesinin kapağını açacakken duyduğu kahkahayla duraksayarak kafasını sesin geldiği yöne çevirmişti.
Yaşlı kadın, Chanhee ve küçük bir çocuk kahkahalar eşliğinde bir şeye gülüyorlardı.
Kasaba müzesine gideceklerdi fakat yol onlar için değişmiş gibiydi.
Kevin çatık kaşlarıyla küçük çocuğun ve Chanhee'nin yanına giderken Juyeon'da peşinden ilerlemişti.
~~~
09082020 ~ 1543
~~~
s y g l r
s v g l r
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaşlı asil bunak / tbz98line
Fanfic"Önce kafanı bedeninden ayıracağım sonra da dantelle süslediğim kutumun içerisine yerleştirecek ve ailene sunacağım."