~~~
08082020 ~ 1449
~~~
"Bazen yanlış kişiden şüphelendiğimizi düşünüyorum."
Kevin pianonun tuşları ile oynamaya başladığında kurduğu cümleyi işiten Changmin, odasına gireceği anda geri dönerek Kevin'ın bulunduğu salona girmişti.
Changmin'in babası Kore'nin en zengin iş adamlarımdan biriydi. Oğlunu okul için gönderdiği kasabada onun için bir ev inşaa etmişti. Changmin ise küçüklüğünden beri aşamadığı yalnızlık korkusu nedeniyle tüm servet ve bolluğunu herkesle paylaşırdı. Kevin'a onunla yaşaması için aylarca peşinden koşmuştu. Kevin ise bu cazip teklife sonunda onay verince ömrü boyunca görmediği lüksün içinde yaşamaya başlamıştı.
Juyeon ise aralarına sonradan katılmıştı. Okulun yurdunda kalıyordu. Changmin onunda kendisiyle birlikte yaşamasını istesede babası Juyeon'dan hazetmediğinden izin vermiyordu. Ki Juyeon Changmin'in aksşne yalnızlığı tercih eden bir tipti.
"Ne?"
"Yaşlı bir kadın... Bunları nasıl yapabilir ki?"
"Torununu öldürmüş. On yıl boyunca klinikte tedavi görmüş. Her gelişinde bir çocuk ölüyor..."
"Kimse bize inanmıyor."
~~~
"Kulübünüze katılmak istiyorum."
Juyeon ve Kevin aniden aldıkları istekle duraksamıştı. Chanhee, boyunlu siyah kazağının üzerine giydiği siyah ceket ve yüzündeki manidar gülümsemeyle pembe saçalrıyla bile oldukça ciddi ve istekli görünüyordu.
Changmin kütüphanenin girişinde arkadaşlarıyla konuşan pembe saçlı genci gördüğünde gülerek yanına gitmişti.
"Merhaba!"
Chanhee az da olsa tanıdık biri gördüğü için mutlu hissetmişti.
Kevin elindeki masal kitabını bırakırken ayaklanıp gülümseyerek masanın altından Juyeon'u dürtmeye başlamıştı. Bir yandan da Changmin ve tanımadığı oğlana bir şeyler söylemek için dudaklarını aralamıştı."Tanışıyor musunuz?"
"Pek sayılmaz aslında..."
Chanhee gülerek ellerini ceketinin cebine attı. Nedensiz bir heyecanla doluydu içi. Adam akıllı ilk defa insanlarla iletişime geçtiği için olabilrdi.
"Ben Choi Chanhee. Kasaba müzesinin yakınlarına taşındım."
Changmin ismini sonunda öğrenebildiği gence tokalaşmak için elini uzatmıştı.
"Artık tanışmış oluyoruz herhalde. Dün söylemiştim ben Changmin. Bu kulüp başkanımız Juyeon ve o da Kevin!"
"Seni kulübümüze alamayız."
Changmin Juyeon'un dediği ile duraksarken hala elini sıktığı Chanhee'ye bakmıştı merakla.
"Kulüp?"
"Çünkü çoktan doldu."
Kevin'ın cümlesiyle bu seferde şaşkınlıkla Kevin'a bakmıştı.
"Doldu?"
~~~
08082020 ~ 1537
~~~
s y g l r
s v g l r
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaşlı asil bunak / tbz98line
Fiksi Penggemar"Önce kafanı bedeninden ayıracağım sonra da dantelle süslediğim kutumun içerisine yerleştirecek ve ailene sunacağım."