BÖLÜM 5

33 4 0
                                    

Hoşgeldiniz pofuduklarım.

3.şahış dilinde yazmayı düşünüyorum artık. Sizin fikriniz nedir? Beyza'dan mı istersiniz bölümleri yoksa 3.şahıştan mı?

Uzatmadan bölüme geçelim.

Yazardan

Beyza karşısında gördüğü kişiyle şok geçirmişti. Onun burada ne işi vardı?

Kendini silkeleyip genç adama döndü.

"Senin ne işin var burada? Birazdan yeni patronum gelecek burdan hemen çıksan senin için daha iyi olacak."

Genç adam onun bu tavrına içinden güldü. Yeni patronu karşısında duruyordu ama bu saf kızın haberi yoktu.

Babası içeri gelene kadar eğlenmeye karar verdi.

" Ne işim var burda merak mı ettin? "
Kız bu cümleyi duyduktan sonra evet anlamında kafasını salladı.

Emre kıza yaklaşıp onu duvarla arasına sıkıştırdı. Beyza bu hareketinden biraz ürkmüştü. Ondan uzaklaşmak için sağa döndü. Ama Emre engelledi. Aynı şeyi sol taraftan da denedi ama başarısız oldu.

Şimdi Emre'nin kolları arasında tutsak olmuştu.

Emre yüzünü yaklaştırıp konuşmaya başladı.

"Seni mağazada ilk gördüğüm andan beri aklımdan çıkmıyorsun. Özellikle o çarpık bacakların. Neden buradayım biliyor musun?" diyerek geriye çekildi ve kollarını iki yana açıp güldü. Kız diyecek bir şey bulamamıştı.
Emre devam etti konuşmasına.

"Dünden beri seni takip ediyorum. Senin hayalin kapladı aklımın her yanını. O çarpık bacaklarını tekrar görmek ve görmekten daha fazlasını yapmak istiyorum." diyip göz kırptı.

Beyza neyi ima ettiğini anlamıştı. Sinirden beyaz teni kızarmaya başlamış, dişlerini sıkıyordu.

Emre ise bu oyundan çok eğlenmişti ve olabildiğince devam ettirmeyi düşünüyordu.

Beyza anlık refleksle öne atıldı ve Emre'ye elini kaldırdı. Ama başarısız oldu.

Emre kolunu kızın arkasına bükmüş onu kendine yaklaştırmıştı.

"Bırak beni. Sen, sen kafayı yemişsin. 1 kere gördüğün bir kızı takip edip iş yerine kadar gelmişsin. Cinsi sapık!Bırak diyorum sana yoksa fena olacak."

Emre cinsi sapık lafına biraz alınmıştı. Ama hemen bu alınması tuzla buz oldu.

"Çok ayıp. İnsan hiç benim gibi bir yakışıklılık abidesine sapık der mi? Hemde cinsi. " diyip kızın dudaklarına yaklaştı.

Amacı öpmek değildi sadece onun ürkmüş halleri çok hoşuna gitmişti.

Beyza, Emre'nin ne yapmaya çalıştığını anlamış bu sefer kaldırdığı eli başarıyla yerine ulaşmıştı.

Emre yüzüne inen sert tokatla afalladı. Bu kız nasıl bu kadar güçlü olabilirdi?

Beyza konuşmaya başlayacakken kapı açıldı.

Ali Bey gelmişti. Oğlunun bir yanağı kızarmış genç kız ise bir sinir küpüne dönüşmüştü.

On dakika içerisinde neler olmuştu böyle?

"Emre oğlum ne bu haliniz? "
Beyza bu cümlede sadece 'oğlum' kelimesine takılmıştı.

'Hadi canım, bu gerçek olmasın lütfen Allah'ım. 'diyerek içinden dua etti.

Zorla Güzellik Olur (Aşk-ı Bela Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin