Βγήκα έξω κλείνοντας και χτυπώντας δυνατά την πόρτα πίσω μου.Τα νεύρα μου.
Κατευθύνθηκα προς το γήπεδο ποδοσφαίρου και κάθισα στις κερκίδες.Έβγαλα το iphone μου και μπήκα facebook.Μετά από λίγο ένιωσα κάποιον δίπλα μου.Ο Dylan.Ποιος άλλος?!
"Ugh! Τι θες Dylan?"είπα αναστενάζοντας.
"Εσένα." μου αποκρίθηκε και ένα πονηρό χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπό του.
"Τι κρίμα που δεν με 'χεις." είπα με ειρωνία.
"Που θα πάει?!Κάποια στιγμή θα γίνεις δική μου!" είπε.
"Δεν το νομίζω.!!" αποκρίθηκα.
"Αυτό θα το δούμε."
"Dylan,δεν έχω καμία απολύτως όρεξη να συζητήσω μαζί σου τώρα.Μπορείς να με αφήσεις στην ησυχία μου?Ήδη βγήκα έξω χάρη σε σένα.Δεν θέλω άλλους μπελάδες.!" του είπα τελικά.Αυτό το παιδί μπορεί να γίνει πολύ σπαστικό όταν θέλει.!!
"Μα γιατί?Μια χαρά περνάμε!"είπε με αυτό το ηλίθειο,αλλά ταυτοχρόνως υπέροχο χαμόγελο.Beth.Σύνελθε!!
"Αντίο Dylan." είπα και σηκώθηκα να φύγω.
Με έπιασε από τον καρπό και γύρισα για να τον κοιτάξω.
"Θα τα πούμε." είπε και για ακόμη μια φορά μου έκλεισε το μάτι.
Γιατί να είναι τόσο ακαταμάχητος??
Ένταξει.Το παραδέχομαι.Ο Dylan είναι ακαταμάχητος,αλλά και πολύ κόπανος.Ουσιαστικά παίζει με τα κορίτσια και δεν θέλω να είμαι άλλο ένα από τα θύματά του.Δεν λέω,το να αρέσεις στο πιο όμορφο αγόρι του σχολείου σου είναι κάπως κολακευτικό θα έλεγα,αλλά ο Dylan δεν είναι για μένα.
ΝτριιιννΕυτυχώς χτύπησε το κουδούνι.Πήγα στην τραπεζαρία και προσπαθούσα να εντοπίσω τα παιδιά.Τελικά κάθονταν σέ ένα τραπέζι δίπλα στο παράθυρο.Κατευθύνθηκα προς τα 'κει σχεδόν τρέχοντας.
"Τα νεύρα μου.!"
"Που χάθηκες ρε?Τι έγινε με τον Dylan?" με ρώτησε η Eleanor.
Τους είπα για τη συζήτηση που είχα προ λίγου με τον Dylan.
"Αα το μαλάκα!" είπε ο Stefan.
"χαχα..τέλος πάντων.Παράτα τον αυτόν τώρα.Τι θα γίνει με την πρόβα σήμερα?"
"εε..θα κάνουμε κανονικά." είπε η Margie.
"Αα..οοκ..Steve σπίτι σου έτσι? ρώτησα τον Stefan.
"Ναι ρε..κλασικά."
"χαχα..οοκ"
Έτσι πέρασε η υπόλοιπη ώρα του φαγητού.Συζητώντας για τις πρόβες και τη συναυλία,την οποία έχουμε προγραμματίσει για τον επόμενο μήνα.
Θα αναρωτιέστε για τι μιλάω.Εδώ και ενάμισι χρόνο περίπου έχουμε δημιουργήσει μαζί με τον Stefan,την Margie,την Eleanor και τον Justin ένα συγκρότημα.Ο Stefan παιζει drums,η Margie πιάνο και φωνητικά,η Eleanor κιθάρα και φωνητικά,όπως κι εγώ, και ο Justin είναι ο Dj της υπόθεσης.Έχει αναλάβει το ηλεκτρονικό κομμάτι της όλης υπόθεσης.Μαζί με το laptop του κάνει θαύματα.
Αυτό το συγκρότημα λοιπόν πάει πολύ καλά και πλέον έχουμε γίνει αρκετά γνωστοί.Δίνουμε συναυλίες και σε άλλες πόλεις και γενικά είμαστε πολύ χαρούμενοι που η μουσική μας αρέσει στον κόσμο.
[…]
Επιτέλους!!Άλλο ένα βασανιστικό 7ωρο τελείωσε.Βγήκα έξω από το σχολείο και πήρα το δρόμο για το σπίτι.
Heyyy!! Λοιπόν?!Πως σας φάνηκε το chapter 3??
Θα ήθελα να μου λέτε πως σας φαίνεται η ιστορία μου.Μπορείτε να μου στέλνετε και να μου λέτε τη γνώμη σας αν θέλετε.Ευχαριστώ πολύ όσους διαβάζουν την ιστορία μου.Votes&Comments ♥
-Ιωάννα .xx
YOU ARE READING
Eyes like emeralds
Fanfiction"Είμαι ερωτευμένος μαζί σου." της είπε. "Harry..εγώ.." "Shh..μην μιλάς.." Bethany Mota. Μια νέα κοπέλα από την California. Η μουσική? Το ΠΑΘΟΣ της. Όμορφη, ταλαντούχα, έξυπνη είναι μερικές λέξεις που θα μπορούσαν να την περιγράψουν. Harry Styles. Έ...