Chapter 4

88 4 2
                                    

Έφτασα σπίτι.Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα.
"Μαμάαα..ήρθαα" φώναξα,αλλά δεν πήρα καμία απάντηση.
Θα είναι ακόμη στη δουλειά σκέφτηκα.
Ανέβηκα τις σκάλες και πήγα στο δωμάτιο του Max.
"Max,που είναι η μαμά?" ρώτησα.
"Λέει κι ένα 'καλησπέρα' ο κόσμος."
Στριφογύρισα τα μάτια μου.
"Καλησπέρα πολυαγαπημένε μου αδερφούλη.Μπορείς να μου πεις,σε παρακαλώ,που είναι η μαμά?" είπα με την ειρωνία ξεκάθαρη στο πρόσωπό μου.
"Στη δουλειά.Είπε ότι θα αργήσει να γυρίσει και να φάμε μόνοι μας."
"Καλά." είπα.Βγήκα από το δωμάτιό του και πήγα στο δικό μου.
Έβγαλα τα παπούτσια μου και τα ρούχα μου και πήγα στο μπάνιο για ένα ντουζ.Μόλις βγήκα πήγα πάλι στο δωμάτιό μου και φόρεσα μία μαύρη φόρμα σε στυλ βράκας και ένα άσπρο κοντομάνικο μπλουζάκι που έγραφε με μαύρα γράμματα "Celine".Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα και έβαλα να φάμε.Φώναξα και τα αδέρφια μου και αφού φάγαμε,έπλυνα τα πιάτα και κατευθύνθηκα πάλι στο δωμάτιό μου.Διάβασα λίγο στα γρήγορα τα μαθήματά μου.Έπειτα,μπήκα λίγο facebook να δω τι γίνεται.Ωχ! 16:45.Στις 18:30 έχουμε πρόβα με τα παιδιά.Ρύθμισα το ξυπνητήρι στις 18:00 και αφαίθηκα σε ένα γλυκό ύπνο.
[…]
Το ξυπνητήρι χτυπάει.Το απενεργοποιώ και σηκώνομαι αργά από το κρεβάτι μου.Πάω στο μπάνιο.Αφού πλένομαι,χτενίζομαι και γενικώς ετοιμάζομαι πηγαίνω στη ντουλάπα μου και βγάζω ένα μαύρο κολλητό παντελόνι,μία γκρι,κοντομάνικη μπλούζα με μία μαύρη καρδιά επάνω και το μαύρο δερμάτινο μπουφάν μου.Φοράω και τα μαύρα αρβυλάκια μου,μαζεύω μια πρόχειρη κοτσίδα τα μαλλιά μου,παίρνω την κιθάρα μου και κατεβαίνω κάτω.
Στο σαλόνι βρίσκεται ο μπαμπάς μου μαζι με τον αδερφό μου,James,οι οποίοι παρακολουθούν μια κωμική σειρά στην τηλεόραση.Στην κουζίνα βρίσκεται η μαμά μου,η οποία μαγειρεύει.Αφού τους χαιρετήσω,φεύγω και παίρνω το δρόμο για το σπίτι του Stefan.
[…]
Χτυπάω την πόρτα.Ο Stefan μου ανοίγει με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό του.
"Βρε καλώς την.Μας θυμήθηκες?"
"Χαχα..μόνο 3 λεπτά άργησα.Σιγά!"
"4 για την ακρίβεια."
"Εε εντάξει.4 λεπτά πως κάνεις έτσι.!"
"Ναι.4 εσύ,4 ο Justin,4 η Margie.!!Να δω πότε θα κάνουμε πρόβα αν κάθε φορά καθυστερείτε.!"
Ο Stefan είναι πολύ αυστηρός με το θέμα της πρόβας.Όταν αργούμε γίνεται έξω φρενών.
"Εντάξει Stefan.Δεν θα ξαναργήσω."
"Εντάξει Stefan.Δεν θα ξαναργήσω.!!" επανέλαβε κοροϊδευτικά τη φράση μου.

Κατεβήκαμε στο υπόγειο και εκεί συναντήσαμε τους υπόλοιπους.
"Λοιπόν,μην χάνουμε άλλο χρόνο.Ξεκινάμε." είπε ο Justin.
[…]
"Beth!!Νομίζω πως αυτό το σημείο πρέπει να το πεις πιο σιγά,ώστε να καρφώσεις τη νότα στο ρεφρέν." είπε η Eleanor απευθυνόμενη σε μένα.
"Εεμ..οοκ!Θα το δοκιμάσω."είπα και της χαμογέλασα.

Η πρόβα πήγε πολύ καλά.Τελειοποιήσαμε και κάποιες εκρεμμότητες στα κομμάτια και μπορώ να πω πως το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.
Μετά από ένα εξαντλητικό 3ωρο,το διαλύσαμε και πήγε ο καθένας σπίτι του.

[…]

Μόλις έφτασα,άφησα την κιθάρα και έπεσα για ύπνο.Αποκοιμήθηκα αμέσως.

Πως σας φαίνεται μέχρι στιγμής το "In love"?? Προσπαθώ να βάζω όσο πιο συχνά μπορώ.!Ευχαριστώ όσους την διαβάζουν.

Votes&Comments ♡

-Ιωάννα  .x

Eyes like emeraldsWhere stories live. Discover now