Δεν πέρασε αρκετή ώρα και χτύπησε το κουδούνι. Σηκώθηκα από τις κερκίδες και έφυγα από το γήπεδο με προορισμό την τραπεζαρία.
Η Bethany καθόταν σε ένα τραπέζι δίπλα στο παράθυρο μαζί με την παρέα της. Τα παιδιά καθόταν σε ένα τραπέζι αρκετά μακριά από αυτό της Bethany.
" Τι γίνεται πέδες;" τους είπα όταν είχα φτάσει πλέον στο τραπέζι. Γύρισαν όλοι και με κοίταξαν.
"Επ! Που χάθηκες ρε μαλάκα;" μου είπε ο Josh.
" Στο γήπεδο"
"Τι έκανες στο γήπεδο μόνος ρε;"¨
" Ποιος είπε πως ήμουν μόνος;"
"Και με ποιον ήσουν;" είπε ο Josh.
"Με την Bethany" τους είπα και πήρα μια πατάτα από το πιάτο του Ryan. Όχι να το παινευτώ αλλά οι πατάτες του σχολείου είναι πολύ καλές.
" Όπα όπα! Μισό. Μισό γιατί μπερδεύτηκα τώρα. ήσουν στο γήπεδο με την Bethany; Την γνωστή Bethany; Όπως λέμε Bethany Mota;" είπε ο Ryan.
"Εεμ ναι;!" τους είπα λες και ήταν το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο. Και αν το καλό σκεφτείς δεν ήταν. Ποιος θα το φανταζόταν ότι εγώ και η Beth θα μπορούσαμε να συνυπάρξουμε έστω και λίγα λεπτά στον ίδιο χώρο και θα συζητούσαμε κιόλας. Αν αυτό, δηλαδή, θεωρείται συζήτηση. Τέλος Πάντων.
" Και τι κάνατε στο γήπεδο;" είπε η Cathy.
" Ναι ρε. Κάτσε για να καταλάβουμε δηλαδή. Αφού σας έβγαλε έξω ο καθηγητής πήγατε στο γήπεδο; Μαζί;" είπε ο Ryan.
"Περίπου" του είπα και πήρα άλλη μια πατάτα από τον Ryan.
"Λοιπόν. Σταμάτα να τρως τις πατάτες μου και πες μας τι ακριβώς συνέβη" είπε ο Ryan και χτύπησε το χέρι μου, ενώ εγώ προσπαθούσα να του πάρω ακόμα μια πατάτα.
Τους εξήγησα τι προηγήθηκε και συνεχίσαμε να μιλάμε για διάφορα θέματα.
[ ... ]
Επιτέλους! Άλλο ένα 7ωρο τελείωσε. Κατευθυνόμουν προς το αυτοκίνητο όταν με σταμάτησε η φωνή του Ryan.
"Dylan! Περίμενε ρε!" είπε ενώ έτρεχε για να με προλάβει.
"Τι έγινε;" του είπα.
"Έχεις κάνει σχέδια για το απόγευμα;"
"Όχι σπίτι ως συνήθως"
" Ωραία! Θες να έρθεις σπίτι μου για πίτσα και Ps;"
BINABASA MO ANG
Eyes like emeralds
Fanfiction"Είμαι ερωτευμένος μαζί σου." της είπε. "Harry..εγώ.." "Shh..μην μιλάς.." Bethany Mota. Μια νέα κοπέλα από την California. Η μουσική? Το ΠΑΘΟΣ της. Όμορφη, ταλαντούχα, έξυπνη είναι μερικές λέξεις που θα μπορούσαν να την περιγράψουν. Harry Styles. Έ...