Benimle Kayboldun

11 2 0
                                    

Cafe'yi kapatıp bizimkilerle buluşacağımız sahile doğru yürümeye başlamadan kulaklığımı taktım ve kendimi müziğin kollarına bıraktım.
Titreyen cebimle bir anda gözlerimi telefona çevirdim. Anonim kız yazmıştır belki? Kız mıydı onu bile bilmiyordum aslında. Belki de erkekti? Saçmalama Berk, bir erkek bir erkeğe neden anonimden yazsın?

Düşüncelerimden sıyrılıp telefonu elime aldım.
Gevşekler grubu:
Anıl gevşeği : Berk abi neredesin ya iyi ki erken gel dedik
Berk : Geliyorum Anılcım ne oldu beni çok mu özledin?
Deniz gevşeği : Hasretinleeee yandı gönlüüüüümm
Berk : Lan oğlum boş yapmayın tamam geldim 5 dakikaya
Akın gevşeği : Tamam hayatım bekliyoruz

Telefonum kitlerken benim gibi onlarında güldüğünü biliyordum. İsimlerinin yanına 'gevşek' kelimesini eklememin bir sebebi tabiki vardı. E işte böyle gevşek olmaları.

Yanlarına yetiştiğimde kafalarına birer tane vurup boş bulduğum yere oturdum.
Haftanın bir kaç günü böyle akşamları sahilde buluşur biralarımızı içer boş sohbet ederdik.

Deniz gözlerini bana diktiğinde soracağı soruyu anlayıp "Berra erken çıktı bugün kardeşim, evde işledi varmış izin istedi bende izin verdim." dediğimde kafasını salladı. 1 yıldır bu kıza aşıktı. Bir türlü açıklamamıştı. Hoş zaten cafeye geldiğinde görebiliyordu yalnızca kızı.

"Abi bir şey soracam ya biz niye hepimiz sap sap dolanıyoruz. Valla iğrenç bir tayfa olduk çıktık."
Akın'ın söylediklerine gülerken Anıl yüzünü buruşturup "Benim tercihim bu yönde. Biliyorsunuz yoksa istesem yani bir sürü kız düşürürüm." işte buna Anıl hariç hepimiz kankalarla gülmüştük. "Sallama lan gevşek, geçen ay yazdığın 3 kızın 2si sana 'iğrençsin Anıl' deyip konuşmayı kesmedi mi?" deyip biramı kafama diktim.

"Onların saçmalığı bir kere. Ben açıkça sordum şimdi biz sevgili olsak başkasıyla takılmam yasak mı diye. Neymiş yasakmış oldu canım, tek eşlilik hiç bana göre değil. Ben böyle Müslümanlığın ilk indiği zamanda falan yaşamalıymışım."

"Hıhı aynen o zamanlarda yaşamalıymışsın, o devirde kaldı bu barzoluklar çünkü kardeşim" dediğimde omuz silkip birasını yudumlamaya devam etti.
Onlar aralarında tartışırken telefonumun titremesiyle elime aldım.
Kahvekokusu : İlaç ve içki mi?
Kahvekokusu : Sen hayatla dalga mı geçiyorsun Berk Karahan?
Berk : Nolacak kızım, hayatın bizimle dalga geçmesinden iyidir
Kahvekokusu : Acaba rica etsem bırakır mısın o şişeyi?
Kahvekokusu : Keşke bıraksan
Kahvekokusu : Hiç içmesen
Berk : Tanımadığım birini neden dinleyeyim ?
Kahvekokusu : Seni düşündüğü için söylüyor olduğundan dinlemelisin belki de
Kahvekokusu : Yanında hanzolarda mı uyarmıyor seni.
Kahvekokusu : Ne biçim arkadaşlarsa yani.

Yanımdakilere hanzo demesine gülerken bizimkilerin beni süzdüğünü fark ettim.
"Hayırdır abi, Ceren mi yazdı yoksa?"dediğinde umutsuzca ve hayır anlamında kafamı sallayıp sustum.
"Ooo kim o zaman? Berk Karahan'ı güldüren kızı merak ettim doğrusu"
"Oğlum ne kızı ya komik bir şey gördüm güldüm uzatmayın işte"deyip ayaklandım.
Eve giderken kafamdaki tek düşünce anonim kızın söyledikleriydi.

İlaçlarla birlikte alkol tüketmemeliydim, haklıydı. Fakat bu güne kadar buna dikkat edip beni uyaran kimse olmamıştı. Annem dışında.

Tanımadığım biri tarafından önemsenmek garip hissettirmişti. Belki de bu yüzden profiline girdim ve mesaj attım.

Berk : Hişt kahve kokulu kız
Kahvekokusu : kahve kokulu kız mı kdkdkkdkd
Berk : Ne bileyim adın kahvekokusu olunca kahve kokuyorsundur diye düşündüm.
Kahvekokusu : Kahve kokan ben değilim.
Berk : Kim o zaman
Kahvekokusu : Bilmem.
Berk : Sen böyle hep anonim mi kalacaksın
Kahvekokusu : Belki de. Bilmiyorum karşına çıkma cesaretim olsa buradan yazmazdım.
Kahvekokusu : En azından buradan birazda olsa dikkatini çekip, merakına yenik düştüğünde seninle konuşma fırsatı yakalayabiliyorum
Berk : Neden beni çok iyi tanıdığını hissediyorum
Kahvekokusu : Çünkü çok iyi tanıyorum.
Kahvekokusu : Mesela şimdi eve gidip her gece olduğu gibi duş alacaksın ve yatağa girip müzik dinleyerek uyuya kalacaksın.
Kahvekokusu : Yanlış mı?
Berk : Bütün bunları nereden bilebilirsin ki?
Berk : Bulut sen misin oğlum
Berk : Bak vallahi sensen eğer bu sefer annemde kurtaramaz seni
Kahvekokusu : Hahahah Berk ya
Kahvekokusu : Beni erkek sanmana mı güleyim, yoksa sandığın kişinin Bulut olmasına mı?
Berk : Sinirlenmeye başlıyorum ama artık
Berk : Kim olduğunu söylemeyeceksen yazma
Kahvekokusu : Daha değil balım
Berk : Balım?
Kahvekokusu : Senden bir şey isteyebilir miyim?
Berk : Söyle
Kahvekokusu : Bu gece senden istediğim şarkıyı dinleyerek uyur musun ?
Berk : Neden?
Kahvekokusu : Bilmem, benim için bir şey yapmanı istedim
Berk : Hangi şarkı?
Mesajı attıktan sonra eve yetiştiğimi fark edip telefonu kitleyip içeri girdim. Herkes uyumuştu. Sessizce odama geçip kıyafetlerimi aldım ve kendimi duşa attım.
Duş boyunca düşündüm. Tanımadığım ve aslında çokta umrumda olmayan kişiyle konuşmamın tek sebebi kim olduğunu merak etmemdi.
Ve eninde sonunda öğrenecektim.

Duştan çıkıp üzerimi giyindikten sonra kendimi yatağa bırakıp kulaklığımı taktım ve anonim kızım yazdığı mesaja baktım.

Kahvekokusu : Kaan Boşnak - Benimle Kayboldun
Kahvekokusu : Cevap vermeyecek misin?
Kahvekokusu : Dinleyip dinlemeyeceğini bilseydim bari
Kahvekokusu : Nereye gittin ya
Berk : İyi geceler anonim kız
Kahvekokusu : Dinleyecek misin?
Berk : Çok mu merak ediyorsun ?
Kahvekokusu : Evet
Berk : Kim olduğunu söylersen dinlerim
Kahvekokusu : Daha zamanı var demiştim balım
Berk : O zaman dinleyemem maalesef , iyi geceler

Dinlemem için kendini söylemesini istemiştim. Belki yapardı ha? Bir süre cevap vermesini bekledim fakat ses seda çıkmayınca uygulamadan çıktım ve söylediği şarkıyı açtım. Tamamen meraktan.

Dinleyecektim tabiki ama onun bunu bilmesine gerek yoktu.

•••••••••••••••••    BÖLÜM SONU    •••••••••••••••

AĞRI KESİCİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin