Güzelim

12 3 0
                                    

Telefonun çalmasıyla gözlerimi açmam bir olmuştu. Uykusu çok hafif biriydim, zaten çok uyuyan biri de değildim ve çok uyku ihtiyacı duyduğum da olmuyordu. Saate baktığımda 6:15 olduğunu görünce, önceki gece yanımda getirdiğim tayt ve sporcu atletimi giyip ayakkabılarımı da ayağıma geçirince kapıya doğru ilerledim. Berk'in orada olmadığını görünce telefonumu açıp bildirim olup olmadığına baktım. Tahmin ettiğim gibi Berk yazmıştı.

Berk : Günaydın anonim kız
Berk : Ben eve geçip üzerime değiştireceğim
Berk : İskeleye geçince yazarım sana
Berk : Sen uyanmadın sanırım?
Hemen cevap vermeye koyuldum.
Kahvekokusu : Günaydın Berk..
Kahvekokusu : Tamam geçince haberleşelim
Kahvekokusu : Bende şimdi başlangıç noktama geçiyorum.

Mesajları attıktan sonra bende Berk gibi iskelenin oraya gidecektim. Yan yana olmasa da aynı yerden başlayacak aynı noktaya kadar koşacaktık. Onun bundan haberi olmadan..

İskeleye yetiştiğimde Berk'i orada görmeyi beklemiyordum. Elindeki sigarasını havada dans ettirircesine üflüyordu.
O iskelenin Deniz tarafında ucunda dururken ben yol tarafındaki ucuna gittim.

Kahvekokusu : Geldin mi Berk?
Berk : Evet şimdi geldim anonim kız
Berk : Sigaramı içiyorum, bitsin yazacaktım bende
Kahvekokusu : Tamam hadi başlayalım koşuya.
Berk : Tamam ama bir şartla
Kahvekokusu : Neymiş o şart?
Berk : Yol boyunca birbirimize attığımız playlistleri dinleyeceğiz
Kahvekokusu : Birilerinin gözü benim şarkılarımda sanırım.
Berk : Kabul mü anonimmmm
Kahvekokusu : Kabul.
Berk : Tamam o zaman bitti sigaram ben başlıyorum
Kahvekokusu : Bende.

Aramızda mesafede olsa yanımda sayılabilecek olan Berk'i izleyerek koşuya başladım. İtiraf edeyim bu kadar tempolu koşacağını ve dayanabileceğini pek sanmıyordum. Yaklaşık 1 saat hiç durmadan koştuktan sonra olduğum yerde durup Berk'e mesaj attım.

Kahvekokusu : Benim artık eve geçmem lazım Berk.
Kahvekokusu : Ancak yetişirim.
Berk : Nereye ancak yetişirsin?
Kahvekokusu : E işe tabiki.
Berk : Sahi sen ne iş yapıyorsun?
Kahvekokusu : Bebeğim, sen böyle her şeyi soracak mısın?
Berk : Sormayayım mı?
Kahvekokusu : Sor, sen hobi olsun diye yine sor ama cevabını verebileceğim sorular sor..
Berk : Mesleğini söyleyebilirsin bence
Kahvekokusu : Tahmin etmeni tercih ederim.
Berk : Ya kesin Edebiyat öğretmenisin sen
Kahvekokusu : Ben ? Öğretmen? Hahhahaha. Berk ya hiç güleceğim yoktu.
Kahvekokusu : O da nereden çıktı?
Berk : Çok düzgün konuşuyorsun. Her kitabı okumuşsun ve cümlelerin sonuna mutlaka noktalama işareti koyuyorsun
Kahvekokusu : Konuşma şeklinin insanların kişiliklerini yansıttığına inanırım o yüzden düzgün konuşmaya özen gösteririm.
Kahvekokusu : Çok kitap okuduğum doğru. 1 yıl tekerlekli sandalyede yapılacak en rahat şey kitap okumaktı, bende elime geçen her kitabı okudum 😅
Kahvekokusu : Noktalama işaretlerine gelince de ; seviyorum. Noktayı ayrı virgülü ayrı üç noktayı ayrı seviyorum. Cümleye duygu kattıklarına inanıyorum.
Berk : Gerçekten çok farklı bir kızsın
Berk : Ve bu çok hoşuma gidiyor
Kahvekokusu : Sen bana mı yürüyorsun Berk dkkdkdk
Berk : Saçmalama istersen hsjsjjss
Kahvekokusu : Pardon haklısın.
Berk : Bozuldun mu sen anonim öyle demek istemedim
Kahvekokusu : İşe geçmem gerek, dikkat et Berk.

Berk'in ağzından...

Anonim kızla koşumuzun ardından eve geçip duş aldım ve kimseye gözükmeden tekrar evden çıktım. Cafe'ye gidip mekanı açtıktan sonra kendime büyük bir bardak espresso yapıp kendimi sandalyelerden birine bıraktım. Kendimi çok yorgun hissediyordum. Anonim kıza bir jest olsun diye koşuyu kabul etmiştim ama o yorgunluğun üzerine çok ağır gelmişti. Sahi zaten jest yapayım derken kalbini de kırmıştım sanırım, istemeden.

AĞRI KESİCİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin