Κ: Και ένα και δύο και τρία και.... Στοπ! Μπράβο κορίτσια πολύ καλή η προπόνηση τα ξαναλέμε αύριο την ίδια ώρα.
Λέω στα κορίτσια από τις μαζορέτες λύνοντας την κορδέλα από τα μαλλιά μου. Με αυτήν την κόκκινη κορδέλα στο μαλλί νιώθω λες και είμαι κουτί με κοκάκια το οποίο μόλις έχει φύγει για δώρο από το ζαχαροπλαστείο.
Χαιρετάω τα κορίτσια και πάω στα αποδυτήρια να αλλάξω ρούχα.
Αποδυτήρια... Δεν έχω κάνει μόνο εγώ έξαλλες σκέψεις για εκεί μέσα ε; Καλά εντάξει σκάω ακόμα δεν αρχίσαμε.
Και ναι καλωσήρθατε στην όχι και τόσο συναρπαστική ζωή της Κέιτ! Α εγώ είμαι αυτή σωστά.
Και ναι η ζωή μου είναι συναρπαστική για πολλούς μα όχι για εμένα...
Μαντέψτε γιατί:)
Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το να είσαι αρχηγός των μαζορετών, όμορφη, καλή μαθήτρια, με πολλές κατακτήσεις και μεγάλη φήμη στο σχολείο είναι τέλειο!
Ναι εντάξει.... Όντως είναι αλλά... Κάποια στιγμή βρε παιδί μου... Κουράζει και αυτό θέλεις και μία αλλαγή.
Βγαίνω από τα αποδυτήρια και πέφτω πάνω στην μία από τις τρελές κολλητές μου, την Στέφανι. Έπειτα από λίγο η Κάιλι έρχεται από πίσω μας και προσπαθεί να μας τρομάξει αποτυχημένα πάντοτε.
Γελάμε στην εικόνα της και αρχίζουμε να συζητάμε για τα γκομενικά που δεν έχουμε καθισμένες σε ένα παγκάκι στην αυλή.
Η Στέφανι δεν είναι στην ομάδα μαζορετών, δεν είναι καλή μαθήτρια αλλά έχει άλλα ταλέντα και είναι πολύ καλή και γλυκιά. Η Κάιλι είναι το άλλο μου μισό, την ξέρω από το νηπιαγωγείο, είναι υπαρχηγός στην ομάδα μαζορετών, πολύ έξυπνη και εμφανίσιμη κοπέλα.
Σ: Λοιπόν... Μου αρέσει κάποιος...
Ειπε η Στέφανι ενθουσιασμένη και εγώ με την Κάιλι κοιταχτήκαμε περίεργες και χαμογελάσαμε πονηρά.
Κ/ΚΑ: Λέγε.
Της είπαμε σαν να είμασταν απόγονοι του Χίτλερ κάτι χρόνια αργότερα.
Μας έκανε νόημα με το κεφάλι της προς τα αριστερά. Γυρνάμε με την Κάιλι και βλέπουμε...... Ωωω όχι.... Όχι όχι όχι όχι..... Όχι τον τυπά που αν του δινόταν η ευκαιρία να φτιάξει κάτι θα ήταν προφυλακτικό πολλαπλών χρήσεων για να μην ξεμένει ποτέ. Όχι τον Τζέιμς Τζόουνς!
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και γυρνάω στην Στέφανι η οποία είχε πάρει μία έκφραση κουταβιού που σήμαινε πως ήθελε βοήθεια.
ESTÁS LEYENDO
The Bestfriend's Help
De Todo•Δυο παιδιά, μια βοήθεια, το τέλος μιας σχολικής χρονιάς και ένα καλοκαίρι... Άραγε πώς συνδέονται όλα αυτά μεταξύ τους; Τι θα τα συνδέσει; Πώς θα καταλήξει αυτή η σύνδεση; •Η δημοφιλής Κέιτ, δέχεται την πρόταση για να βοηθήσει την κολλητή της με τ...