Μπαίνω στο γυμναστήριο που κάνουμε προπόνηση και μετά στα αποδυτήρια. Βάζω τα ρούχα της προπόνησης και αφήνω τα δικά μου στο ντουλαπάκι τους.
Το τραγούδι που διάλεξα πιστεύω θα με βγάλει ασπροπρόσωπη, ειδικά αν υπάρξει και καλή συνεργασία. Βασικός μου στόχος είναι να μπω στο μάτι του δίμετρου μαλάκα και να βγάλουμε κάτι καλό με τις μαζορέτες.Αφού έχουμε μαζευτεί όλες τους λέω ακριβώς πως έχει η κατάσταση και αφού άκουσαν πως όλο αυτό ήταν ιδέα του Τζέιμς φυσικά και ενθουσιάστηκαν όλες.
Ξεκινάω να κάνω ένα είδους casting αφού η χορογραφία μου είναι 3 διαφορετικές χορογραφίες υπό ομάδων που ενώνονται σε μία και μετά από σχεδόν μισή ώρα έχω καταλήξει πως θα χωριστούν οι ομάδες. Σήμερα θα κάτσουμε αρκετή ώρα στην προπόνηση, πρέπει να βγάλουμε τουλάχιστον τα 40 δευτερόλεπτα της τρίλεπτης χορογραφίας.
Αφού έχουμε ξεκινήσει να κάνουμε την χορογραφία και όλες πάμε πάνω κάτω σαν πατάτες έχω λίγη αισιοδοξία μέσα μου και υπόσχομαι στον εαυτό μου και την θεά σοκοφρετία ότι όλα, θα πάνε, καλά.
Αφού τελειώσει αυτή η απελπιστική για εμένα πρόβα φοράω τα ρούχα μου και μαζί με την Κάιλι βγαίνουμε από τον γυμναστήριο για να πάμε σπίτια μας μέχρι που κάποιος μου κλείνει το στόμα και με τραβάει πίσω από το γυμναστήριο.
Κ: Ααα μαμά βιαστής βοήθεια με κακοποιούν.
Φωνάζω προσπαθώντας να αμυνθώ με αποτέλεσμα ο κακός και απότομος βιαστής να μου κλείσει ξανά το στόμα.
Τ: Σκάσε κούκλα μου θα νομίζουν ότι σε βιάζω, λες και το έχω ανάγκη.
Μου λέει ο...... ΜΑΛΑΚΑ ΤΖΕΙΜΣ ΤΗ ΓΑΜΗΣΕΣ.
Άρχισα να τον βαράω και να τον κλωτσάω με όλη τη δύναμη που δεν είχα και επειδή εκείνος είχε προφανώς περισσότερη έπιασε τους καρπούς μου και με κοίταξε ευθεία στα μάτια προσπαθώντας να με κάνει να σταματήσω.
Κ: Λέγε τι θες
Του είπα αφάνα κτισμένη.
Τ: Να μου κάτσεις.
Απάντησε ο παπάρας με ένα υπερήφανο χαμόγελο.
Κ: Στον ύπνο σου πάμε παρακάτω.
Του είπα χαλαρή αφού ήταν κάτι το οποίο μου είχε πει εκατομμύρια φορές, το αρνήθηκα άλλες τόσες και πλέον το παίρνω χαλαρά και στην πλάκα.
Τ: Θέλω να μάθω τι κόλλημα έχει φάει η Στέφανι μαζί μου και μου τα χει κάνει πλανήτες. Της το είπα, δε θέλω να κάνω τίποτα μαζί της, το ξέρω ότι είμαι ο πιο όμορφος και σέξι άνθρωπος που έχεις δει αλλά ναι τι θέλει από τη ζωή μου;
KAMU SEDANG MEMBACA
The Bestfriend's Help
Acak•Δυο παιδιά, μια βοήθεια, το τέλος μιας σχολικής χρονιάς και ένα καλοκαίρι... Άραγε πώς συνδέονται όλα αυτά μεταξύ τους; Τι θα τα συνδέσει; Πώς θα καταλήξει αυτή η σύνδεση; •Η δημοφιλής Κέιτ, δέχεται την πρόταση για να βοηθήσει την κολλητή της με τ...