Κεφάλαιο 17ο

150 6 0
                                    

Κ: Άρον, σε προειδοποιώ, αν δε βγεις από το μπάνιο τώρα θα μπω μέσα και θα σε βγάλω από το αυτί ηλίθιε!

Είπα και χτυπησα για δέκατη φορά τη πόρτα σε μιάμιση ώρα. Εγώ με την Κάιλι και την Τρέισι περιμένουμε με τα φορέματα έξω από το μπάνιο για να ετοιμαστούμε αλλά ο Άρον φτιάχνεται λες και θα πάει για νύφη. Σιγά καλέ μου στο πάρτι του Τζέιμς πας, δε πας σε καμιά ιδιαίτερη τελετή.

Ανοίγει η πόρτα και τον σπρώχνουμε όλες βρίζοντάς τον ψυθιριστά και μπαίνουμε στο μπάνιο για να ετοιμαστούμε.

Το φόρεμά μου είναι ένα γαλάζιο με ράντες, κολλητό λίγο πιο πάνω από το γόνατο, θα το συνδιάσω με γαλάζιες γόβες και γαλάζιο eyeliner για να ταιριάζουν.

Η Τρέισι πήρε την ισιωτική και άρχισε να μου ισιώνει το μαλλί όσο εγώ έκανα γαλλικές στην Κάιλι. Μετά από σχεδόν 3 ώρες ήμασταν έτοιμες και μαζί με τον αδερφό μου φύγαμε για το σπίτι του Τζέιμς.

Βγήκαμε από το ταξί και επεξεργαστήκαμε λίγο το σπίτι. Όμορφο φαίνεται απέξω, αν και έχουμε ξανάρθει αλλά τώρα είδα καλύτερα το έξω, μεγάλο, το πάρτι γίνεται στο πίσω μέρος του σπιτιού που έχει πισίνα νομίζω. Η μουσική και η βαβούρα ακούγεται ήδη.

Προχωράμε προς τα μέσα και μπαίνουμε στο σπίτι. Και το σπίτι από μέσα επίσης γεμάτο είναι, ήθελα να ξερα που τους ξέρει όλους αυτούς.

Βγαίνουμε στην αυλή που λογικά είναι και ο Τζέιμς και μπινγκο, εκεί ακριβώς είναι. Είναι με κάτι κοπέλες. Τις πιάνει κιόλας. Να μη πω που.

Πάμε κατά κει και ο αδερφός μου χαιρετάει αυτόν και τον Τομ, του εύχεται Χρόνια πολλά και μετά έρχεται και η σειρά μου. Του είπα ένα ξερό χρόνια πολλά και μου απάντησε ευχαριστώ με ένα ειρωνικό υφάκι. Να σε πάρει ο διάολος και να σε σηκώσει.

Χωρίς να περιμένω τους υπόλοιπους πήγα στο μπαρ που είχε φτιάξει στην αυλή και ζήτησα από το παιδί που εργαζόταν εκεί να μου δώσει μια βότκα.

Την κατέβασα μονορούφι. Παίρνω άλλη μια βότκα και μόλις την πίνω έρχεται ο Άρον δίπλα μου. Ωχχ.

Α: Μικρό, άσε κάτω τις βότκες τελείωνε.

Κ: Παράτα μας ρε Άρον και συ.

Α: Έλα παίζουμε Beer Pong.

Κ: Ουυυ καλή φάση έρχομαι.

Πήγαμε μαζί στο τραπέζι που είχαν στρώσει τα πλαστικά ποτήρια με το αλκοόλ και όλοι ρίχνανε μπαλάκια μέσα στα ποτήρια. Από όσο κατάλαβα ο Τζέιμς πρέπει να είχε πιει περισσότερο από όλους. Μια τύπισσα τριβόταν επάνω του ακριβώς όπως κάνουν οι γάτες.

The Bestfriend's HelpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin