Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε και αφού φάγαμε πρωινό με τα παιδιά και μαζέψαμε τις σκηνές και τα πράγματά μας μπήκαμε στα αυτοκίνητα και ξεκινήσαμε τον δρόμο για τα σπίτια μας.
Τ: Θα κοιμηθείς σπίτι μου σήμερα;
Α: Όχι
Κ: Σκάσε εσύ ρε ζηλιάρη από πίσω.
Α: Ε τι να σκάσω ρε Κέιτ εδώ ο Τζέιμς μου κλέβει την αδερφή.
Με τον Τζέιμς γελάσαμε και μετά του ένεψα θετικά όσον αφορά το σπίτι του για να μη μας καταλάβει ο Άρον και μου χαμογέλασε.
Μετά μου χάιδεψε το χέρι κι πιάσαμε μια συζήτηση σχετικά με τις εξετάσεις που δώσαμε αν και όλοι ξέραμε πως και ο αδερφός μου και ο Τζέιμς έμειναν από απουσίες ΚΑΙ φέτος.
Και ναι ο Τζέιμς έμεινε και πέρυσι από απουσίες. Γενικά δεν του πολυαρέσει το σχολείο από όσο καταλαβαίνουμε.
Φτάσαμε και αφού χαιρετηθήκαμε μπήκαμε με τον Άρον στο σπίτι μας για να δούμε τη γιαγιά να έχει φορέσει καπελάκι γενεθλίων και να έχει στολίσει το σπίτι με μία μεγάλη τούρτα στη μέση και ωωω ναι. Σήμερα έχω γενέθλια.
Το είχα ξεχάσει τελείως αυτό. Δε μπήκε και κανένας στον κόπο να μου πει χρόνια πολλά.
Ο αδερφός μου άνοιξε την τσάντα του και έβγαλε και αυτός ένα καπελάκι και το φόρεσε.
Α τη νυφιτσαα μέσα στο κόλπο και αυτός.
Η πόρτα άνοιξε και μπήκαν μέσα τα κορίτσια και ο Τομ με τον Τζέιμς.
Άρχισαν όλοι να μου τραγουδάνε αυτό το awkward τραγουδάκι γενεθλίων και μόλις τελείωσε έκανα την ευχή μου και έσβησα τα κεριά.
Πήρα την τούρτα στην κουζίνα αφού τους αγκάλιασα και τους ευχαρίστησα όλους με σκοπό να την κόψω αν και δε θα με χάλαγε να τη φάω και όλη μόνη μου.
Ο Τζέιμς ήρθε από πίσω μου και με αγκάλιασε κάτι που με ξάφνιασε αφού δεν τον άκουσα να μπαίνει στην κουζίνα.
Με φίλησε στον λαιμό και μετά ακούμπησε το κεφάλι του στον ώμο μου.
T: Χρόνια πολλά στο πιο υπέροχο και όμορφο κορίτσι όλου του κόσμου.
Κ: Σε ευχαριστώ αγάπη μουυ.
Βάλαμε την τούρτα σε πιατάκια και την σερβίραμε στους υπόλοιπους.
Και μετά όπως πάντα ήρθε και η ώρα των δώρων.
Τ: Το δικό μου το βράδυ μικρή Κέιτ.
VOUS LISEZ
The Bestfriend's Help
Aléatoire•Δυο παιδιά, μια βοήθεια, το τέλος μιας σχολικής χρονιάς και ένα καλοκαίρι... Άραγε πώς συνδέονται όλα αυτά μεταξύ τους; Τι θα τα συνδέσει; Πώς θα καταλήξει αυτή η σύνδεση; •Η δημοφιλής Κέιτ, δέχεται την πρόταση για να βοηθήσει την κολλητή της με τ...