Περπατάω για να γυρίσω στο σπίτι μου και η σκέψη αυτή συνεχίζει να επιμένει στο μυαλό μου...
Πώς μπορεί να έπαθε κάτι τέτοιο; Γιατί;
Οι σκέψεις μου σταματάνε όταν μπαίνω σπίτι και βλέπω τη γιαγιά μου να κάνει ασκήσεις με τη Σόφη Πασχάλη από το YouTube.
Ναι εντάξει είπαμε ενεργή η γιαγιά αλλά εδώ τώρα γίνονται εξωπραγματικά πράγματα.
Κ: Γιαγιά; Γιαγιά θέλεις να το χαμηλώσεις λίγο το Σοφάκι να συνεννοηθούμε;
Είπα φωνάζοντας για να με ακούσει αφού η τηλεόραση ήταν στο 85. Η γιαγιά με βλέπει και χαμηλώνει την τηλεόραση βγάζοντας την κορδέλα από το κεφάλι της. Τι ζω Παναγία μου;
Γ: Α ήρθες κορίτσι μου, πού κοιμήθηκες εχθές; Σε εκείνο το παλικάρι το ωραίο;
Δε μπορεί να τα ακούω αυτά. Όχι όχι όχι, παλικάρι ωραίο λέει τον Τζέιμς; Έλα τώρα είπαμε. Βασικά νταξ, τρώγεται.
Κ: Άσχετο γιαγιά τελείως με το θέμα μας, ο αδερφός μου πού είναι;
Γ: Ααα πήγε να αφήσει την κοπελιά σπίτι της, το παίζει και καλός το γαϊδούρι.
Κ: Μμμ μάλιστα, καλά εγώ παω προς τα πάνω τώρα.
Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και κάθισα στο πολυαγαπημενο κρεβατάκι μου αγκαλιάζοντας σφιχτά το μαξιλαράκι με την Μπάρμπι.
Έμεινα στο σπίτι του. Μία ολόκληρη νυχτα. Και εκείνος έμεινε ζωντανός. Αυτό ήταν το λάθος. Μέγα λάθος.
[...]
Ανοίγω τα μάτια μου από το νερό που πέφτει πάνω μου και βλέπω τον ηλίθιο τον Άρον πάνω από το κεφάλι μου να μου ρίχνει παγωμένο νερό από το μπουκάλι.
Του πετάω ο,τι βρω μπροστά μου στην κυριολεξία και αφού μου πει καλημέρα βγαίνει έξω αφού έχει λυθεί στα γέλια και νομίζω ότι θα ψοφήσει.
Σηκώνομαι βαριεστημένα και κατεβαίνω κάτω για να δω τη γιαγιά μου με τον αδερφό μου οι οποίοι παίζουν PlayStation. Βασικά τώρα κάνανε διάλειμμα για να έρθει ο αδερφός μου να με ξυπνήσει. Όμορφα.
Αχ δε το ζω αυτό εφτάμιση η ώρα το πρωί!
Κ: Αμ, καλημέρα; Γιαγιά; Πρωινό;
Γ: Πάρε παιδί μου ψωμί και μαρμελάδα τώρα εδώ έχουμε δουλειά.
Μου είπε αφοσιωμένη αφού γύρισε ξανά στο παιχνίδι μετά από το πεντάλεπτο διάλειμμά της, στο παιχνίδι. Αχ δε το πιστεύω, ο Άρον κόλλησε και τη γιαγιά τώρα με το PlayStation!
أنت تقرأ
The Bestfriend's Help
عشوائي•Δυο παιδιά, μια βοήθεια, το τέλος μιας σχολικής χρονιάς και ένα καλοκαίρι... Άραγε πώς συνδέονται όλα αυτά μεταξύ τους; Τι θα τα συνδέσει; Πώς θα καταλήξει αυτή η σύνδεση; •Η δημοφιλής Κέιτ, δέχεται την πρόταση για να βοηθήσει την κολλητή της με τ...