Φτάνω στο σπίτι μου και το σαλόνι είναι άδειο, η κουζίνα επίσης, κοίταξα για κανένα σημείωμα επάνω στο ψυγείο από τη γιαγιά μου αλλά τίποτα. Τι έγινε καλέ; Την απήγαγαν;
Ανέβηκα τις σκάλες για να πάω στον πάνω όροφο και να κοιτάξω στο δωμάτιο της γιαγιάς για σημεία ζωής αλλά ούτε και εκεί υπήρχε κάτι.
Πήγα προς το μπάνιο και η γιαγιά ήταν εκεί και κοίταγε προσεκτικά μία προς μία όλες τις μάσκες προσώπου μου λες και ήταν εκθέματα σε μουσείο.
Κ: Γιαγιά μου τι κάνεις εδώ με τις μάσκες μου;
Γ: Να εδώ παιδί μου ψάχνω την κατάλληλη για face lifting και απολέπιση.
Ε.
Α δε πάμε καθόλου μα καθόλου καλά εδώ μέσα αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
K: Γιαγιά μου, απολέπισης είναι η πορτοκαλί αλλά για face lifting δεν έχω γιατί Δόξα Τω Θεό δε τη χρειάζομαι.
Της είπα και της έδωσα την πορτοκαλί συσκευασία με τη μάσκα απολέπισης για να την χρησιμοποιήσει.
Βγήκα από το μπάνιο και πήγα στο δωμάτιο του Άρον για να δω αν θα δώσει σημεία ζωής και τον είδα να κοιμάται σαν βόδι.
Πήρα το κινητό του και έβαλα πάνω το δάχτυλό του για να το ανοίξω και πήγα στην εφαρμογή "ρολόι". Πήγα στα ξυπνητήρια και σέταρα ένα σε δύο λεπτά με ειδοποίηση "αν δε κατέβεις κάτω θα παραγγείλω πιτόγυρο μόνο για μένα ζώο".
Χαμογέλασα νικητήρια και κατέβηκα κάτω και άνοιξα το κινητό μου για να βρω στο ίντερνετ το τηλέφωνο του καταστήματος για να παραγγείλω, μέχρι να το βρω είχε κατέβει ο Άρον και με έβριζε για το ξυπνητήρι.
Α: Τέσπα, θα φάμε και πάμε να ετοιμαστούμε γιατί θα πάμε στου Τζέιμς.
Κ: Άμα θέλω.
Ο Άρον με κοίταξε με ένα τέρμα δολοφονικό βλέμμα το οποίο αν μπορούσε να με σκότωνε θα το είχε κάνει αυτήν ακριβώς τη στιγμή.
Καλά αγόρι μου τσίλαρε δε σου πειράζω τηνξ πεντάμορφη, απαπααα...
Κ: Ποιοι θα είμαστε;
Α: Εγώ, εσύ, ο Τζέιμς, η Τρέισι, η Κάιλι και ο Τομ.
Κ: Α μπα, δε θα φέρει καμιά πολλαπλής χρήσεως ο μπαμπουίνος φίλος σου;
Α: Από όσο ξέρω όχι, έχει να κάνει κάτι μ ε γκόμενα αρκετές μέρες.
Ορίστε; Άκουσα καλά; Μέρες; Ο Τζέιμς; Ο Τζέιμς Τζόουνς; Όχι εγώ αυτό αρνούμαι να το πιστέψω.
ESTÁS LEYENDO
The Bestfriend's Help
De Todo•Δυο παιδιά, μια βοήθεια, το τέλος μιας σχολικής χρονιάς και ένα καλοκαίρι... Άραγε πώς συνδέονται όλα αυτά μεταξύ τους; Τι θα τα συνδέσει; Πώς θα καταλήξει αυτή η σύνδεση; •Η δημοφιλής Κέιτ, δέχεται την πρόταση για να βοηθήσει την κολλητή της με τ...