Κεφάλαιο 11ο

160 9 0
                                    

Φτάνουμε στο σχολείο και πάμε κατευθείαν στα αποδυτήρια του γυμναστήριου. Αφού σιγουρευτώ πως όλες μου οι μαζορέτες είναι εκεί ξεκλειδωνω τα αποδυτήρια και μπαίνουμε να βάλουμε τα ρούχα που διαλέξαμε για τον αγώνα.

Είναι ένα κόκκινο τοπάκι με μαύρες λωρίδες και μια φούστα με τα ίδια χρώματα. Κόκκινες κορδέλες στα μαλλιά μας και άσπρα αθλητικά παπούτσια.

Αφού είμαστε έτοιμες στηνόμαστε στη σειρά που πρέπει και περιμένουμε το σήμα του προπονητή των αγοριών για να βγούμε. Η αλήθεια είναι πως είμαι αγχωμένη γιατί πρώτη φορά κάνω κάτι τέτοιο με τις μαζορέτες, πάντα κάναμε τα συνηθισμένα οπότε ίσως και να μην είχε τόσο άδικο ο δίμετρος μαλάκας.

Παίρνουμε το σήμα του προπονητή και αφού έχω πάρει μια βαθιά ανάσα βγαίνουμε προς τα έξω και αφού η Κάιλι βάλει τη μουσική ξεκινάμε τη χορογραφία.

Τα αγόρια είχαν ήδη ξεκινήσει να παίζουν. Αφού τελειώσουμε και συνειδητοποιήσουμε πως τα είχαμε πάει πολύ καλά καθόμαστε σε μια συγκεκριμένη θέση για εμάς τις μαζορέτες στις κερκίδες και κοιτάμε τα αγόρια να παίζουν.

Μετά από αρκετή ώρα έχουν τελειώσει και τα μάτια όλων μας πάνε στον πίνακα με τα σκορ. Με κόκκινους αριθμούς γράφει 10-5. Και τελικά είχε κερδίσει το δικό μας σχολείο.

Φωνές από τα παιδιά του σχολείο μας ακούγονταν σε όλο το ανοιχτό γήπεδο. Μετά από σχεδόν ένα μισάωρο είχαμε φύγει με τα κορίτσια από το γήπεδο και είχαμε επιστρέψει στα αποδυτήρια για να πάρουμε τα ρούχα μας.

Σιγουρεύτηκα πως είναι όλες εδώ και όλα εντάξει και αφού άλλαξαν και έφυγαν μείναμε στα αποδυτήρια εγώ και η Κάιλι.

ΚΑ: Well, νομίζω ότι αυτή ήταν η πιο epic παρουσίαση μαζορετών που έχουμε κάνει τα τελευταία 2 χρόνια!

Μου είπε ενθουσιασμένη και με αγκάλιασε. Συμφώνησα και μετά από λίγο εμφανίστηκε ο δίμετρος μαλάκας. Έκανε νόημα στην Κάιλι να φύγει και να μείνουμε μόνοι μας.

Αυτό ήτανε θα με βιάσει. Θα με βιάσει και θα με ρίξει σε ένα χαντάκι για να μη με βρουν. Τον κοιτάω χωρίς να πω τίποτα και απλά στέκομαι όρθια στη θέση μου.

Τ: Αμ Κέιτ, ήθελα να σου πω μπράβο, για όλο αυτό ξες, έκανες πολύ καλή δουλειά δε το περίμενα.

Όσο μιλούσε ήταν αμήχανος και φαινόταν. Αλλά κάτσε. Τι εννοεί δε το περίμενε; Δε με είχε εμένα ικανή; Πνίξου Τζέιμς Τζόουνς να δω κάτι.

The Bestfriend's HelpOù les histoires vivent. Découvrez maintenant