Capitolul 2

204 17 0
                                    

Te-ai urcat pe motor, ti-ai pus casca si ai plecat. Ai ajuns la cofetarie si i-ai vazut pe prietenii tai ca si-au ceva de baut.

Alex: Min ti-am luat si tie un capucino.
Tu: Multumesc gasca. Scuze ca am intaziat.
Gasca: Nu ai intarziat noi am ajuns mai repede.

Cat timp erai cu gasca te suna tatal tau. Tu nu ii raspunzi la primul apel. Tatal tau te suna in continuare. La un moment dat tu ii raspunzi intr-un final.

Conversatie telefonica

Tata: Ce faci scumpo?
Tu: Sunt in oras cu gasca. De ce intrebi? Brusc iti pasa de mine? Si ce te-a facut sa aduci de aminte ca ai o  fata?
Tata: Da imi pasa de tine ca esti fata mea.
Tu: Acum ti-ai adus aminte ca ai o fata? Si pentru ce mai sunat?
Tata: Te-am sunat sa iti spun ca te vei muta cu mine in Coreea de Sud. Du-te acasa sa iti faci bagajele vin sa te eau in 2 ore.
Tu: Dar.....
Tata: Nici un dar vin sa te eau in 2 ore.

Conversatie telefonica incheiata

Tu: Gasca eu va las.
Robert: De ce? Mai stai.
Tu: Nu potsa mai stau. Trebuie sa ma mut cu tata in Coreea.
Beatris: De ce trebuie sa te muti?
Tu: Nu stiu de ce, dar cand voi afla va voi spune. Oricum mai tinem legatura nu scapati voi asa usor de mine.
Miruna: Nici nu vrem sa scapam de tine. Ne place de tine asa cum esti. Si ne va fi dor de tine. Nu-i asa gasca?
Gasca: Da ne va fi dor de tine.
Tu: Acum trebuie sa plec. Pa gasca.
Gasca: Pa Min-So. Ne va fi dor de tine.
Tu: Si mie imi va fi dor de voi.

Tu ai plecat acasa. Cand ai ajuns acasa te-ai dus direct in camera ta sa-ti faci bagajele. Dupa ce ai terminat de facut bagajele tu ai auzit soneria. Te-ai dus jos sa deschizi si l-ai vazut pe tatal tau.

Tu: De ce ai venit sa ma iei cu tine in Coreea?
Tata: Buna si tie scumpo ma bucur sa te revad mi-a fost dor de tine scumpo.
Tu: Raspunde-mi la intrebare. De ce ai venit sa ma iei cu tine in Coreea?
Tata: Am venit sa te iau cu mine in Coreea deoarece mi-am refacut viata si vreau sa stai cu mine si cu noua mea sotie.
Tu: Serios ai stat 2 luni jumate in Coreea si ti-ai refacut viata? Sincer cred ca era mai bine daca era mama langa mine pentruca ii simt lipsa cateodata.
Tata: In fine hai sa nu ne certam.
Tu: Bine. /spui pe un ton rastit/
Tata: Unde iti sunt bagajele?
Tu: Sus in camera mea ma duc sa le eau.

𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum