Chang-min: Eu sunt de acord.
Jk: Si eu sunt de acord. Surioara tu ce zici?
Tu: Da si eu sunt deacord si nu mai imi zi surioara ca nu suntem fragi buni. Noi suntem frati vitregi.
Tata: Atunci ce mai asteptam haideti sa mergem.Ati plecat cu toti la un restaurant. Cand ati ajuns la restauranttu ai stat langa Jk, iar in fata ta era mama lui Jk, iar tatal tau era langa Chang-min. Voi ati comandat kimchi pentru fiecare. Peste 20 de minute chelnerul va adus comanda.
Chelnerul: Masa e servita. Pofta buna sa aveti.
Voi: Multumim.V-ati pus sa mancati. Dupa ce ati terminat de mancat ati mai stat si ati mai vorbit pentru a va cunoaste mai bine.
Jk: Min-So tie ce iti place sa faci in timpul liber?
Tu: De ce vrei sa sti?
Jk: Pai acum suntem frati si ar trebui sa stim ce ne place sa facem si ce nu ne place sa facem. Uite daca vrei pot sa incep eu.
Tu: Bine incepe tu.
Jk: In timpul liber imi place sa ma distrez cu prietenii mei chiar daca stau in aceeasi casa cu ei. Sunt ca niste frati pentru mine. Mai imi place sa alerg. Alergatul ma face sa ma simt in forma, iar cand sunt suparat sau nervos ma duc intr-un club si beau de nu mai stiu ce-i cu mine. Si tie ce iti place sa faci in timpul liber?Tu: Ai spus cumva ca mergi in club si bei cand esti nervos sau suparat?
Jk: Da. De ce?
Tata: O nu.
Tu: Cand eram in Romania imi placea sa ma duc cu gasca in club mai mereu ne distram, dansam, mai si beam cate un shot din cand in cand. Daca vrei mergem odata in club sa vedem cine ii mai tare la bautura.
Jk: Daca vrei mergem de la restaurant direct la un club sa vedem cine este mai tare la bautura.
Tu: Ok.
Tata: Nu va duceti nicaieri.
Tu: De ce nu ne putem duce?🤨🤨
Tata: Ca asa zic eu.
Tu: Da un motiv de ce nu putem merge.
Tata: Pentru ca esti prea mica.
Tu: Am 22 de ani. Pe bune tu inca ma crezi un copil de 10 ani.
Tu: Nu scumpo. Nu am vrut sa crezi asta.
Tu: Atunci ce ai vrut sa cred. Sti ce nu vreau sa iti ascult minciunile tale. Eu am plecat. Jungkook vi si tu cu mine?
Jk: Unde?
Tu: Nu conteaza. Zi vi sau nu?
Jk: Da vin.
CITEȘTI
𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Kim Min-So. Ea este o fata de 22 de ani. Este o fire mai rebela din cauza tatalui ei. Ea ajunge sa plece in Coreea de Sud cu tatal ei. Odata ajunsa acolo il intalneste pe Jk care era de fapt fratel...