Tata: Suntetu frati de tata. Sunteti sange din sangele meu.•si va i-a in brate•
Tu: Nu pot sa cred ca am un frate.
Jk: Nici mie nu imi vine sa cred ca am o sora.Si ati plecat acasa. Cand ati ajuns acasa tu il intrebi pe tatal tau.
Tu: Tata am si eu o intrebare.
Tata: Spune scumpa mea.
Tu: De ce nu mi-ai spus mai de mult ca am un frate?
Tata: Pentru ca nu stiam cum vei reactiona, iar tu erai prea mica ca sa intelegi acest lucru.Tu in acel moment erai foarte nervoasa.
Tu: ITI DAI SEAMA CA LA VARSTA DE 5 ANI AM RAMAS FARA MAMA. DACA EU A-SI FI AFRLAT IN ACEL MOMENT CA AM UN FRATE POATE CA ACUM NU MAI AVEAM ACEASTA DISCUTIE.
Tata: Stiu ca ti-a fost greu dupa moartea mamei tale, dar eu am fost mereu alaturi de tine.
Tu: AI FOST ALATURI DE MINE PANA LA VARSTA DE 10 ANI SI DE LA 10 ANI SI PANA IN MOMENTUL DE FATA AM AVUT EU AM AVUT GRIJA DE MINE. TIE ATUNCI TI-A PASAT DOAR DE AFACERI SI AI UITAT DE MINE.
Tata: NU AM UITAT DE TINE DOAR CA.....
Tu: DOAR CA CE TATA. DOAR CA CE?
Tata: Doar ca am facut asta pentru tine pentru ca tu esti cea mai importanta pentru mine.
Tu: DA SIGUR. SI ATUNCI DE CE NU MI-AI DAT O EDUCATIE MAI BUNA? SI DIN CAUZA CUI AM AJUNS SA FIU REBELA SI SA ZIC TOT CE AM PE SUFLET PRIETENILOR MEI SI SAI SIMT CA SI CUM AR FI FAMILIA MEA?
Tata: Stiu ca au fost momente cand nu am fost langa tine.
Tu: MOMENTE TATA? MOMENTE? NU AI FOST NICIODATA LANGA MINE TATA NICIODATA. AM INVATAT SA AM SINGURA GRIJA DE MINE FARA AJUTORUL TAU.Si ai iesit din casa trantind usa in urma ta. Dupa cateva secunde vine Jk din urma ta. Alearga dupa tine si te prinde de incheietura maini si te intoarce si te ea in brate.
Jk:De ce ai plecat asa de acasa?
Tu: Pentru ca m-am saturat ca tata sa ma trateze ca pe un copil, plus ca de cand a murit mama, tata nu a mai avut grija de mine si deaceea sunt asa mai rea, mai rebela.
Jk: Daca vrei poti sa te muti cu mine si restul baietilor.
Tu: Nu stiu ce sa zic fratelo. Nu vreau sa deranjez.
CITEȘTI
𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Kim Min-So. Ea este o fata de 22 de ani. Este o fire mai rebela din cauza tatalui ei. Ea ajunge sa plece in Coreea de Sud cu tatal ei. Odata ajunsa acolo il intalneste pe Jk care era de fapt fratel...