Capitolul 25

127 7 1
                                    

Si ai plecat cu J-hope sus in camera lui. Ati intrat in camera lui si tu zici.....

Tu: Ce este J-hope? Ce este asa important sa imi spui?
J-hope: Min... eu... te... p-plac foarte mult..... aduca nu te plac.... te iubesc enorm de mult Min. De cand te-am vazut prima oara am simtit ca ma indragostesc de tine.
Tu: Si eu te plac J-hope. La inceput credeam ca daca vom fi vreodata impreuna credeam ca iti veinbate joc de mine si deaceea m-am comportat asa cu tine. Imi pare rau ca m-am comportat asa de urat cu tine la inceput ai ca te-am luat la bataie.
J-hope: Te iert. Si nu mi-as bate joc de tine niciodata, ba dincontra orice ai pati eu am sa fiu mereu langa tine. Si as vrea sa te intreb daca..... ai vrea....... sa..... fi iubuta...... mea?
Tu: Normal ca vreau.•si v-ati sarutat•

Dupa ce va despartiti din sarut J-hope zice.....

J-hope: Baby hai sa le zicem si baietilor ca suntem un cuplu. Ce zici?
Tu: Bine bebe hai sa le zicem.
J-hope: Awwww mi-ai zis bebe ce dragut nu pot sa cred🥺🥺.
Tu: Ti-am zis asa deoarece te iubesc.
J-hope: Si eu te iubesc bebele meu. Acum hai sa mergem jos.
Tu: Haide.

Ati iesit din camera si ati coborat jos tinandu-va de mana.

J-hope: Baieti avem ceva sa va spunem.
Baietii: Ce este?
Tu: Eu si J-hope.....
Baietii: Tu si J-hope..... ce.
Tu&J-hope: Suntem impreuna.

Cand Suga a auzit asta sa intristat pe loc si Jk il intreaba.....

Jk: Ce este Suga? De ce te-ai intristat asa brusc?

Atunci Suga ii sopteste lui Jk la ureche.

Suga: Imi place de Min, dar ea a ales sa fie cu J-hope😔😔.

Iar Suga a plecat in camera lui foarte suparat. Tu te-ai dus la Jk si l-ai intrebat.

Tu: Ce a patit Suga.
Jk: Sys uite care e treaba Suga este trist pe motivul ca si el te placea si tu l-ai ales pe J-hope.
Tu: Dar de ce nu a venit sa imi spuna ca ma place?
Jk: Nu stiu ce ar fsfdaca ai merge si ai vorbi cu Suga.
Tu: Bine fratelo ma duc sa vorbesc cu Suga.

Tu ai plecat sa vorbesti cu Suga, dar J-hope nu stia ce vrei sa faci si te intreaba....

J-hope: Baby unde mergi?

Dar tu nu i-ai raspuns si ai mers mai departe. Cand ai ajuns in dreputul camerei lui Suga ai batut la usa, dar nu ti-a raspuns nimeni asa ca ai zis....

Tu: Suga deschide usa stiu ca esti suparat pe mine ca nu te-am ales pe tine sa imi fi iubit, dar totusi as vrea sa vorbim.

Atunci Suga ti-a deschis usa si te-a luat in brate.

Suga: De unde sti ca sunt suparat pe acest motiv.
Tu: Mi-a spus Jk nu am avut de unde sa stiu ca tu ma placi. Dar as vrea sa sti ca eu te plac ca pe un prieten de fapt te plac ca pe un frate mai mare. Asa ca eu zic sa ramanem prieteni. Ce zici?

𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum