Jk: Nu deranjezi, plus si unul dintre baieti te cam place si plus ca mi-ar placea sa mai aflu lucruri despre surioara mea.
Tu: Jk si mie mi-ar placea sa mai aflu lucruri despre tine. Si care dintre baieti ma place ca mai facut curioasa.
Jk: Iti spun, dar promiti ca nu spui la nimeni ca ti-am spus.
Tu: Promit.
Jk: Baiatul care te place este J-hope.Tu ai inceput sa razi, iar Jk era serios.
Tu: Fratelo tu glumesti nu?
Jk: Nu sys nu glumesc. Vorbesc cat se poate de serios.
Tu: Wow...... chiar nu ma asteptam la asa ceva.
Jk: Stiu.
Tu: Dar tu de unde sti ca J-hope ma place?
Jk: Mi-am dat seama dupa cum sa comportat cu tine si felul cum vorbea.
Tu: Bine hai sa mergem acasa si sa imi fac bagajele si sa ma mut cu voi. Plus ca mai sunt cateva lucruri care trebuie sa imi vina din Romania.
Jk: Si anume ce mai trebuie sa iti mai vina din Romania?
Tu: Cele 2 masini, motorul si un lucru care imi aduce aminte de mama si catelul meu.
Jk: De cand mergi tu cu motorul?
Tu: De la varsta de 17 ani.
Jk: Si mai o intrebare cati ani ai?
Tu:Am 22 de ani ca si tine.
Jk: De unde sti ce varsta am eu? Esti cumva ARMY?
Tu: Tata mi-a spus de tine. Si nu sunt ARMY. Si ce inseamna ARMY?
Jk: Un ARMY este un fan de al nostru sti eu si baietii avem o trupa de K-pop.
Tu: Ce nume ciudat pentru un fan, dar totusi suna foarte fain. Si cum se numeste trupa voastra?
Jk: Nu ai auzit niciodata de BTS.
Tu: Nu. Nu am auzit niciodata de BTS.Pe drum voi ati mai vorbit si cat ati mai vorbit ati si ajuns acasa. Ati ajuns in casa, iar tatal tau zice...
Tata: Scumpo iarta-ma.•se apropie de tine vrand sa te ea in brate, dar tu te dai inapoi•
Tu: Jk spunei tatei ca nu imi pasa de scuzele lui.
Jk: Tata, Min a zis ca ...... •si a fost intrerupt de tata•
Tata: Min te rog vorbeste cu mine.
Tu: Jk spunei ca nu am ce vorbi cu el.
CITEȘTI
𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Kim Min-So. Ea este o fata de 22 de ani. Este o fire mai rebela din cauza tatalui ei. Ea ajunge sa plece in Coreea de Sud cu tatal ei. Odata ajunsa acolo il intalneste pe Jk care era de fapt fratel...