Capitolul 35 🔞

107 5 0
                                    

ATENTIE! Acest capitol este ceva diferit asa ca daca vreti puteti sa treceti peste acest capitol.

Pe la jumatatea filmului apare  o scena foarte intensa de dragoste. J-hope era excitat la fel si tu erai. Asa ca J-hope te-a luat stil mireasa si v-ati dus in camera voastra. Ati inceput sa va sarutati, dupa care J-hope a inceput sa te dezbrace asta facand si tu cu J-hope. J-hope ta-a luat de talie si te-a lipit de perete si a inceput sa te sarute, dupa care te-a pus usor pe pat, iar J-hope era deasupra ta si zice .....

J-hope: Pregatita pentru ce va urma?

Tu: Da.

Atunci J-hope incepe sa te sarute cu pasiune pe buze, dupa care pe gat si ajungang la abdomen. J-hope ti-a desfacut picioarele, sa pozitionat la intrarea ta dupa care a intrat. Tu ai inceput sa gemi de durere. La un moment dat din durere a devenit placere si ai zis ......

Tu: Ce bine ca nu sunt baietii acasa sa ne auda ce facem.

J-hope te-a sarutat si s-a oprit si sa pus langa tine. Dupa care te-ai pus tu peste el. L-ai sarutat pe buze, dupa care l-ai muscat de gat lasandu-i semne si J-hope a zis .....

J-hope: Baby opreste-te te rog.😏😏
Tu: Nu ma opresc daca nu ma saruti.😏😏
J-hope: Bine tu ai vrut-o.😏😏

J-hope te-a sarutat cu pasiune si te-a muscat de buza lasanduti semn.

Tu: Auu doare.

J-hope sa oprit si v-ati bagat la somn. Era ora 1:30 dimineata cand v-ati culcat. 

De dimineata.

Era ora 8:30 si voi inca dormeati. Atunci apar si baietii acasa intra in casa si se duc in living. In acel moment tu te-ai trezit brusc si ai mers repede la baie si ai vomitat. J-hope te-a auzit si a venit repede la baie.

𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum