Tu: Pai de la varsta de 5 ani am ramas fara mama. Mama era de aici fin Coreea de Sud. Mama si tata se intelegeau foarte bine. Mama ma invatat sa vorbesc limba Coreeana la perfectie. Tata este din Romania si firma la cre lucreaza il mai aducea aici in Coreea cu munca pana cand mama a aflat ca tata o insela cu o alta femeie si acea persoana era fix mama lui Jk.
Jk te-a intrerupt putin si a zis.
Jk: Adica mama mea si tatal nostru erau amanti?
Tu: Cam asa ceva Jk. Acum lasa-ma sa continui povestea.Tu: Mama cand a aflat ca tata o insela la intrebat de cat timp o insala si tata zice "de cand am aflat ca esti insarcinata". Mamei nu ii venea sa creada, iar atunci mama l-a intrebat pe tata ca daca sa culcat si cu acea femeie, iar tata i-a zis "da si ea este insarcinata". Mama a hotarat sa se desparta de tata atunci, dar sa ramana o familie fericita alaturi de copii lor. Dupa ce mama ma nascut pe la varsta de 2 ani jumate mama ma invatata tot ce stia despre limba si cultura Coreeana, iar la varsta de 5 ani mama a murit de o boala foarte grava. Am fost alaturi de mama mea pana a incetat din viata. A murit exact in fata mea, deatunci am tot visat-o. In camera mea aveam unbtablou cu mine si cu mama mea, iar de cand ea nu mai este in viata l-am acoperit cu o panza neagra. Un alt lucru este ca atunci cand se apropie ziua mea de nastere panza de pe tabloul mamei tot pica pana si nu stiam de ce pana cand i-am auzit vocea si mi-am dat seama ca ma iubeste de ori unde ar fi ea si ca mereu va fi alaturi de mine cand am nevoie de ea.
Jin: La ce varsta ti-ai dat seama ca mama ta este mereu langa tine.
Baietii: JIN. •tipau la el•
Jin: Ce?
V: Nu fi nepoliticos. Cum poti sa intrebi asa ceva.
Tu: V lasa-l. Jin am sa iti raspund la intrebare. Este un raspuns foarte simplu. La varsta de 10 ani mi-am dat seama de acest lucru.
Jimin: Si cum ti-ai dat seama ca mama ta este langa tine de ori unde ar fi?
Tu: Totul sa intamplat cu o luna inainte de ziua mea mai exact pe 1 Iulie. In fiecare zi panza neagra de pe tabloul din camera mea pica. Credeam ca este din cauza ca se facu-se curent in camera, dar nu era mama, iar de ziua mea 1 August am auzit o voce de femeie in timp ce panza tot zbura.
Jimin: Si atunci ti-ai dat seama ca mama ta este cu tine ori unde ar fi ea nu?
Tu: Corect Jimin.
Suga: Min as avea o intrebare.
Tu: Da Suga care este intrebarea?
CITEȘTI
𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Kim Min-So. Ea este o fata de 22 de ani. Este o fire mai rebela din cauza tatalui ei. Ea ajunge sa plece in Coreea de Sud cu tatal ei. Odata ajunsa acolo il intalneste pe Jk care era de fapt fratel...