Dupa care ai coborat jos. Cand J-hope te-a vazut a ramas masca nu stia ce sa spuna si nici ce sa faca. Sa apropiat de tine si ti-a dat buchetul de flori.
Buchetul de flori dat de J-hope:
In buchet ai vazut un biletel pe care scria:
Un buchet de trandafiri rosi pentru cea mai frumoasa comoara din viata mea.
Te iubesc mult printesa mea ❤❤
Cu drag, al tau J-hopeTie ti-au dat lacrimile si l-ai luat pe J-hope in brate.
Tu: Si eu te iubesc mult de tot comoara mea. •si v-ati sarutat•
J-hope: Acum hai sa mergem la intalnire pentru ca mai am o surpriza pentru tine, dar pe aceea o vei primi deseara cand ne vom intoarce.A-ti iesit din casa si v-ati urcat in masina. Ati ajuns la restaurant. V-ati comandat ceva, ati mai ras, ati mai vorbit. Dupa care ati plecat acasa. J-hope le-a dat mesaj baietilor ca vin acasa. Cand ati intrat in casa i-ai vazut pe baieti imbracati la costum si fiarte eleganti. J-hope te-a luat de mana si te-a dus sus si inainte de a intra in camera J-hope ti-a zis sa inchizi ochii si sa vi dupa el.
In spatele tau era Jk si te-a ajutat el sa mergi dupa J-hope.
J-hope: Bebe poti sa deschizi ochii.
Cand i-ai deschis l-ai vazut pe J-hope stand in genunchi cu o cutiuta in mana si zice ....
J-hope: Min esti o fata super draguta si fumoasa. Am mai avut relatii dealungul vremii, dar nici una dintre ele nu se comporta asa de frumos cum te comporti tu cu mine. Te iubesc Min. Tu esti tot ce imidoresc de la viata. Min vrei sa fi sotia si sa ne intemeiem propria noastra familie?
Ti-e ti-au dat lacrimile de fericire si ai zis .....
Tu: Da vreau sa fiu sotia ta.
J-hope ti-a pus inelul pe deget, sa ridicat, te-a luat in brate si v-ati sarutat lung si apasat. Baietii va felicitau si va aplaudau.
Baietii: Felicitari!!
Voi v-ati espartit din sarut si ati spus ......
Tu & J-hope: Multumim!
J-hope: Baieti puteti pleca laun hotel pana maine dimineata vrem sa fim dinguri.
Baietii: Bine. Distractie placute. /spun ei cu un ranjet mic pe fata/
Baietii au plecat, iar voi ati ramas singuri acasa.
CITEȘTI
𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Kim Min-So. Ea este o fata de 22 de ani. Este o fire mai rebela din cauza tatalui ei. Ea ajunge sa plece in Coreea de Sud cu tatal ei. Odata ajunsa acolo il intalneste pe Jk care era de fapt fratel...