Capitolul 23-Tristetea trecutului

118 10 0
                                    

Suga: Care este motivul pentru care ai devenit o fire asa mai rebela. Pentru ca din cate ai povestit mie mi se pare ca ai fost o fire cuminte si ascultatoare si stiu ca undeva in sufletul tau, in inima ta este acea fata cuminte si inocenta.
Tu: Suga motivul pentru acre sunt asa de rebela este ca in gimnaziu toti baietii isi bateau jic de mine pe motivul ca eram o fire mai retrasa si ca nu eram ca si ei. Cand am ajuns la liceu mi-am schimbat total comportamentul, stilul de a ma imbraca, iar tata nici nu a observat acest lucru. La inceputul primului an de liceu mi-a placut de un baiat si ghici ce si acelui baiat ii placea de mine. Am fost impreuna pana cand l-am prins dupa coltul scolii sarutandu-se cu o alta fata mai exact cu cea mai buna prietena a mea.•tu ai inceput sa plangi•

Jimin si jin erau langa tine si te-au luat in brate pentru a te calma. Jk a observat ca te-a afectat foarte mult acest subiect si a venit si el si te-a luat in brate si l-ai luat si tu pe Jk in brate si abia atunci te-ai mai calmat.

Jk: Bun hai sa lasam toata discutia asta aici.
Tu: Daca nu va suparati as vrea sa continui povestea trecutului meu.
Jk: Dar sys asa iti vei face mai rau se vede ca te-a afectat mult acest subiect.
Tu: Stiu fratelo, dar este mai bine sa va spun deoarece si voi mi-ati spus despre voi.
Jk: Daca tu vrei sa continui spune.
Tu: Ok. Deci unde am ramas cu povestea?
J-hope: Ca l-ai prins pe iubitul tau dupa coltul scolii sarutandu-se cu cea mai buna prietena a ta.
Tu: Asa. Urmatoarea zi i-am vazut tinandu-se de mana in timp ce intrau in clasa si l-am vazut pe BamBam îndreptandu-se spre mine impreuna cu Rose.
J-hope: Stai asa putin Bambam a fost iubitul tau?
Tu: Da a fost iubitul meu. De ce🤨?
J-hope: BamBam este aici in Coreea deaceea am intrebat, dar unde v-ai cunoscut mai exact.
Tu: Aici in Coreea la varsta de 16 ani si ca sa nu stam despartiti a avut oportunitatea sa studieze in alta tara si el a ales sa vina in Romanaia sa stam impreuna.
Jin: Si cum a ajuns BamBam sa fie cu Rose?
Tu: Cand am ajuns la scoala mea Rose se uita foarte intens la BamBam si eu am observat asta doar ca nu am bagat de seama ca ii place de el. Pana intr-o zi cand vine BamBam la mine si zice ca vrea sa se desparta de mine ca lui ii place de Rose ca ea ii mai frumoasa ca si mine, ca eu sunt mult prea dura, ca sunt prea rea, prea rebela si ca a venit in Romania doar de dragul meu, dar el defapt vroia sa ramana in Coreea de Sud.

𝕍𝕚𝕒𝕥𝕒 𝕤𝕖 𝕡𝕠𝕒𝕥𝕖 𝕤𝕔𝕙𝕚𝕞𝕓𝕒 || 𝕁𝕦𝕟𝕘 ℍ𝕠𝕤𝕖𝕠𝕜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum