Jak się nie mieści"Reakcja reszty na wasz związek".
Yennefer w mediach!
Taka trochu preferencja...
Chcecie preferencje z Awatara Legendy Aanga?! Bo ja chce i chyba zrobię.
Dobra zaczyanmyyyyyy
Pain
Szczerze? To nikt nie był w szoku. Bardziej się dziwili gdy zobaczyli jak na niego działasz. Wreszcie zobaczyli jak się krzywo uśmiecha. Rudy nie gubił już kolczyków i nawet kupił ci jednego takiego! A cała organizacja odpoczęła od wkurwionego i depresyjnego lidera, w końcu ktoś go zaspokaja... Tylko Konan trochę zazdrosna...
Itachi
Nikt nie miał sprzeciwu! Każdy się cieszył nawet ruda pała lider. Jednak autorka ma ci jedno do powiedzenia:
- Po pierwsze primo, uważaj na niego. Po drugie primo nie kłóć się z nim bo zamknie cię w iluzji. Po trzecie primo nie wchodź do jego szafy.
A czemu masz tam nie wchodzić to już nie powiedziała. Ale tak to wszyscy byli nastawieni pozytywnie.
Tobi
ULGA! Deidara odczuł największa ulgę ze wszystkich. Wreszcie ktoś zaspokaja chodzącego i pomarańczowego lizaczka. Inni też odczuli ulgę i nawet ci gratulowali i nawet Tobiemu też! A autorka ma pomysł na wasze zaręczyny i lemona hehehehehehehehe.
Hidan
SZOK! Wszyscy byli w szoku i przy okazji przewidywali to. Po pierwsze Jashiniści, po drugie zboczeni , po trzecie zajmujecie się sobą nawzajem odkąd jesteś w organizacji. Ale coś Pain nie był najbardziej zadowolony, pewnie dlatego że od teraz będziecie przynosić jeszcze więcej zwłok do kryjówki i będziecie modlić się o swoją miłość.
Deidara
Oj cieszyli się. Nawet Itachi składał wam gratulacje, a Kazik w końcu był szczęśliwy bo może go powstrzymasz od wybuchania Tobiego w bazie. Nawet autorka się cieszyła bo na czas scenariuszy z nim ,truje Hidana. A Hidanowi to odpowiada. Także jest zajebiście!
Kisame
Ty wzięłaś rekina a twoja przyjaciółka Itasia. Tu nie było szoku bo każdy was shipował. A autorka nawet bardzo! Kochał cię tak bardzo , że Hidan nie miał prawa cię dotykać. Każdy wam gratulował i życzył szczęścia.
Sasori
Tu to był dopiero zdziwienie! Dziwili się tak bardzo , bo cię jednak zauważył zanim Hidan za te miniówki zdążył cię zgwałcić! Najbardziej cieszył się blond piroman bo teraz , dzięki tobie, nie miał prawa się kłócić z nim o to co jest sztuką.
Niech się tak nie dziwią bo dziwkami zostaną...
Kakuzu
O Boże co to był za lot! Członkowie mafii yyyy sorry akatsuki mieli wytrzeszcz oczu , gdy zobaczyli jaki z Kazika może być pantofel! Zrobiłaś z niego pantofla i jemu współczuli a tobie gratulowali i podziwiali twoją dominację.
Zetsu
W końcu on był trochę ludzki! Gratulowano wam i chwalono tą rosiczkę , żeby ich nie zjadł ze smakiem posypanych cukrem. Tobie trochę współczuli bo jednak on podobno bolca nie ma ...
Ale ma paluszki!
CZYTASZ
Akatsuki scenariusze/preferencje PL
Fanfictionjest tego dużo ale więcej nie zaszkodzi postacie i legenda do książki w pierwszym rozdziale. 18.04.21 - #3 w deidara 06.06.21 - #14 w akatsuki 07.07.21 - #6 w kisame 25.08.21 - #5 w hidan