gdy rozmawiacie o...

388 16 53
                                    


SEKSIE

spokojnie ten rozdział nie bedzie jakiś bardzo zjebany i nie dam tu oznaczenia 18+

Do Wszystkich: Postanowiłaś zapytać swojego chłopaka o to i owo. Chciałaś też zrobic kolejny krok w związku i chciałabyś z nim cimcirymcim.

Pain

- Nie myśl o tym zboczeńcu- po twoim pytaniu czy mu się chce i po tych słowach zwyczajne zobie poszedł.

- ŚMIEJ SIĘ ŚMIEJ, JAK RUDY RUDY GEJ, RUDY RUDY RUDY GEJ!!!!!- już po tym uciekałaś przed jego gniewem, ta pieśń jest zakazana w organizacji. 

Itachi

- Jak ci się skarbie chce to mi powiedz kiedy będziesz gotowa i już.

- Naprawdę?

- Tak, a teraz wykład o antykoncepcji bezbożnico.

Przez 3 godziny gadał o gumkach, tabletkach, podwiązaniu, płynach itd.... 

Tobi

Chłopak zrobił się cały czerwony na masce i uciekł do łazienki. A ty zostałaś sama w jego pokoju. 

Hidan

- MOŻEMY ZROBIC TO NAWET TERAZ!

- NIE! Chciałam zapytać czy ty tego chcesz...

- Gdybyś wiedziała jaki ja jestem głodny seksu...

Deidara

Blondyn się zaczerwienił ale dzielnie odpowiadał na twoje pytania. ON JEST PRAWICZKIEM A TY DZIEWICĄ!

Kisame

Rekin się zawstydził kiedy zapytałaś o jego rozmiar w spodniach. To ile ma dokładnie cm cię przeraziło bardziej niż podwyżka cen benzyny w Polsce.

Sasori

- Sasori

- Czego?

- Chce z tobą cimcirymcim.

- Jak kupisz gumki to ok, a teraz wypad z mojej pracowni.

I git.

Kakuzu

Od razu miał ochotę na ciebie gdy zaproponowałaś mu seks za pieniądze...

Zetsu

Trochę cie zabolało, ze on nie ma penisa. Ale za to ustaliliście sobie seks oralny (dla ciebie) i masturbacje ( też dla ciebie). On ma przyjemność z twojej przyjemności.



powoli piszą się lemony do tego...

będą 3 części...

kill me za dużo seksu...

Akatsuki scenariusze/preferencje PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz