Gdy zamieniasz się w królika

357 17 31
                                    


2/15

W królika , bo nie przepadam za kotami.

I tym rozdziałem pokażę wam jakie szkody mogą wyrządzić te niepozorne kulki

WTF weszła moja mama sprawdzić czy żyje i zobaczyła mnie z laptopem na łóżku i podbiegła pytając w międzyczasie "Co tam za pornosy oglądasz?"  i spojrzała co robie na lapku i takie z ulgą " Aaaa tylko te swoje Narutosy piszesz ". Mamo kocham cię <3

XDDDD

Pain

Oj denerwowałaś rudą pałe tym , że jako króliczek zjadłaś dokumenty, kilka innych kartek po prostu rozdarłaś a potem jak gdyby nigdy nic zostawiłaś bobka na środku gabinetu. No miał ochotę cię po prostu zabić , ale pamiętaj jesteś królikiem... Pogryzłaś jeszcze jego biurko i dopiero wtedy spierdoliłaś do Konan bo ona ma kartki...

Itachi

O dziwo Itaś opiekował się tobą bardzo dobrze , dawał ci sianko, ziółka potrzebne dla twojego brzuszka, nawet dostałaś jabłko! Ale twa królicza natura dała o sobie znać zaczynając od próby wykopania dołu w poduszce aż po uznaniu , że jego włosy to siano i chęć ich zjedzenia...  

Tobi

Aj no Tobi był na tyle głośny , że się go przestraszyłaś. Tupałaś aby dał ci spokój i biegałaś po całej kryjówce. W końcu Itachi go uświadomił , że jako królik masz słabe serduszko i możesz dostać przez to zawału to uznał , że to drugi Uchiha będzie się tobą zajmował...

Hidan

Hidan jak się okazało miał rękę do zwierząt. Dawał ci to co najważniejsze byś czuła się dobrze jak króliczek. Zrobił ci pranka i udawał że nie żyje, a ty jako dobry gryzoń postanowiłaś na niego wejść i tupać tak mocno aż on się zrzyga... i też tak się stało XD

Deidara

Jako iż blondyn miał mnóstwo figurek, to postanowiłaś je pogryźć. Akurat tak się trafiło , że jedna z nich po zbyt mocnym potraktowaniu zębami wybuchła, i Dei był zły. Ale miałaś to w dupie bo jesteś królikiem i chcesz GRYŹĆ!

Kisame

Kisame był rekinem i bał się , że zrobi tobie krzywdę , więc opiekowała się tobą Konan... Już wiadomo , że kartki nie przetrwały nawet sekundy w starciu z tobą.

Sasori

Po tym jak podrapałaś i dosłownie zjadłaś jego niektóre marionetki miał ochotę cię wysterylizować a twoje narządy rozrodcze dać ci na śniadanie ale zdążyłaś uciec przed jego gniewem chowając się u Itasia.

Kakuzu

Kazik powiedział wprost „ specjalnie dla ciebie nie będę kupował karmy , klatki i innych , więc radź se" no i sobie poradziłaś... pozostawiłaś przepiękne bobki w jego skarbcu i nasikałaś na świeżo wypraną pościel. 

Zetsu

Zetsu miał zamiar cię zjeść, niestety byłaś tylko bezbronną maszynką siejącą zniszczenie, więc zanim zaczął cie gonić zjadłaś pół jego ogrodu i rozkopałaś grządki z warzywniaka. Na szczęście Itachi cię przyjął.

ITAŚ OTWIERA DOM DLA UCIEKAJĄCYCH KRÓLICZKÓW!

PORA NA 10 FAKTÓW!

1. Mam na imię Patrycja

2. Technikum a kierunek logistyk... nwm co mnie podkusiło...

3. Nawiązując do rozdziału tak mam króliki xd

4. Naruto moim życiem ale czasem potrzebuje przerw

5. Jestem fanką zespołu „Three days grace"

6. Uwielbiam długie spódnice nienawidzę miniówek... HAH XD

7. Miałam chyba z 15 kont na wattpadzie

8. Moją najlepszą przyjaciółką była moja Ś.P. babcia , i to z nią oglądałam Naruto a do tego miałyśmy koszulki z znakiem klanu Uchiha

9. Byłam w toksycznej przyjaźni, a na koniec i tak zostałam sama i dlatego nie ufam nikomu heh...

10. Mam chłopaka który jest kopią Deidary tylko nie z wyglądu XD też lubi wybuchy i ten charakter hahah 

Akatsuki scenariusze/preferencje PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz