wiadomo 18+ itd...
*W organizacji rozgrywa się impreza z okazji wykastrowania Hidana *
Impreza rozwijała się wyśmienicie. Tylko (k/w) włosa oddaliła się z kuchnio-salonu do swej komnaty. Nie wypiła wiele bo nie chciała mieć potężnego kaca o poranku, ale była wystarczająco pijana by do głowy przychodziły odważne i totalnie pojebane pomysły.
Nie zauważyła, że za nią podążył Deidara. On był dość pijany by odważyć się do niej podejść i nie zająknąć się. O dziwo nie słyszała jego kroków. Weszła do pokoju a on stanął pod drzwiami upewniając się ze swoim nietrzeźwym mózgiem , że chcą to zrobić. Zapukał do jej drzwi, modląc się o to by pozwoliła wejść.
- Proszę- po tym krótkim i jasnym przekazie otworzył masywne drzwi , jego oczom ukazała się dziewczyna siedząca na łóżku– coś się stało Dei-kun?
- Nic piękna,hm- odpowiedział i dosiadł się do niej.
- To dlaczego przyszedłeś tu do mnie? Myślę , że Sasori chciałby jeszcze podyskutować o sztuce- zaśmiała się.
- A chuj mu w dupę- odpowiedział agresywnie i spojrzał w jej (k/o) oczy.
- Więc po co przyszedłeś?- z tym pytaniem zdjął z siebie swój płaszcz akatsuki ukazując przeźroczystą koszulkę oraz umięśnioną klatę i przybliżył się.
- Przyszedłem tu abyś mogła mieć mnie tylko dla siebie, hm- po tych słowach pocałował ją, zdziwiła się bo pierwszy raz chłopak był taki odważny w stosunku do niej. Szybko się otrząsnęła i tak jak jej średnia nietrzeźwość pozwoliła odwzajemniła pocałunek. Blondyna to wręcz zachęciło do dalszych poczynań.
Powoli zszedł z pocałunkami na jej policzek , żuchwę a potem szyję gdzie zrobił kilka małych malinek. Dziewczyna tylko odchyliła głowę z przyjemności. Poczuła się już mniej komfortowo gdy Deidara zaczął ściągać z niej płaszcz.
- Dei przestań jesteś pijany...- nie przestawał i zdjąłjej koszulkę ukazując biustonosz, z biustu przeniósł wzrok na jej twarz. Byłalekko zaczerwieniona.
Ucałował ją znów w usta odwracając uwagę od rąk , które zawędrowały na jej plecy. Odpiął jej stanik z łatwością, w końcu nauczył go tego Hidan.
Dziewczyna spięła się na ten ruch, otworzyła szeroko oczy a jej twarz przypominała buraka, albo pomidora. Blondyn jedną dłonią złapał ją za piersi a usta na dłoniach zaczęły lekko podgryzać jej sutki. Jej (k/o) oczy rozszerzyły się i lekko westchnęła, ten ruch wydał się być przyjemny. Tymczasem Deidara dobrał się do jej ust byle jeszcze nie spojrzała na jego stojącego na baczność członka. Jego dłonie przestały ssać jej sutki i zeszły na brzuch , powolutku palcami zaczął ściągać jej spodnie wraz z majtkami. (k/w) włosa podniosła lekko pupę by mógł je całkowicie ściągnąć , już po chwili jej dolne odzienie było na ziemi ukazując się przed nim całkowicie naga. Blondyn się uśmiechnął gdy już się od niej oderwał i zaczerwienił, wyglądał jak aktor profesjonalnego porno.
- Jesteś taka słodka – wymruczał i ściągnął z siebie bluzkę- rozkładaj nóżki.
Dziewczyna od razu rozłożyła nogi ukazując swą wydepilowaną kobiecość. Chłopak przyłożył do tego dziewiczego miejsca swoją rękę i wysunął z niej język. Właśnie robił jej minetę swoją dłonią. (K/w) oka jęknęła na ten ruch ,czuła jak jeden z jego języków penetrował jej wnętrze. Deidara tylko obserwował jak jej dobrze.
- Dei...AH!- jęknęła- chcę więcej...
- Chcesz? To dostaniesz- po tych słowach przyśpieszył ruchy języka a ona w mig doszła. Gdy jeden z trzech języków posmakował dojścia chłopak od razu go wyjął i położył dziewczynę na łóżku. Zdjął swoje spodnie wraz z bokserkami a (k/w) włosa ujrzała jego penisa stojącego na sztorc. Miał on 18,5 cm nie za cienki, nie za gruby , jądra równe po prostu idealny ( mam raka jak to piszę...).
- (t/i) rozłóż nóżki bardziej...- poprosił seksownym tonem. Mimo przerażenia młoda kobieta zrobiła to o co poprosił. Chłopak zagnieździł się miedzy jej nogami zwizając nad nią.
- Zamknij Oczki - dziewczyna zamknęła oczy i poczuła jak coś ją rozrywa ,krzyknęła na ten ból i otworzyła szeroko oczy. Zauważyła krew i jego członka w sobie.
- Boli..- załkała. Chłopak ją pocałował bardzo czule i starł jej łzy.
- Spokojnie, zaraz przestanie boleć – mruknął i dzielnie powstrzymywał swój popęd i czekał na znak ,że może zaczynać. Już po chwili (k/o) oka dała mu znak i zaczął się poruszać. Najpierw jego ruchy były bardzo powolne i niezbyt rytmiczne, dziewczyna lekko pojękiwała bo czuła jak ściany jej pochwy rozszerzają się za każdym razem gdy tylko jego członek się zagłębiał.
Jednak jemu było mało więc przyśpieszył, a ona nie protestowała. Ich ciała były jednością byli jak ogień i wrzątek , jak kuchenka z gazem! Jej ciało napinało się i rozluźniało a jego członek pulsował co oznaczało, że za chwilę oboje dojdą. Jeszcze parę ruchów i jej pochwa się mocno zacisnęła na członku Deidary powodując jej dojście. Od nacisku cipki penis chłopaka potężnie wytrysnął w jej wnętrzu. Gdy nacisk się rozluźnił chłopak wyszedł z rozpalonej dziewczyny. Padł obok niej zmęczony i spojrzał w jej oczy. Jego niebieskie tęczówki pokazywały zaspokojenie.
- Kocham cię (t/i)- po tych słowach przytulił się do niej.
- Ja ciebie też Dei- i odpłynęła w obięcia Morfeusza.
koniec...
Nie mam sił na pisanie czegokolwiek...
A na to anime w szczególności...
Pisanie ewidentnie nie jest dla mnie
Wesołego Hallowen !
CZYTASZ
Akatsuki scenariusze/preferencje PL
Fanficjest tego dużo ale więcej nie zaszkodzi postacie i legenda do książki w pierwszym rozdziale. 18.04.21 - #3 w deidara 06.06.21 - #14 w akatsuki 07.07.21 - #6 w kisame 25.08.21 - #5 w hidan