8.(Baloya Benimle Gelir Misin?)

482 43 56
                                    

Medya;Buttercup

Bu bölümde pek olay olmayacak(balo dansları hariç) daha çok karakterlerin iç dünyasında,kendi içlerindeki düşünceleri yazacağım.Ancak bu BÖLÜM KÖPRÜ yani okumalısınız!Neden köprü diyince aklıma rte geliyor.

Sunucu Ed:
Owwwww!Hayır, Buttercup'ın arabası kaza yaptı,birisi ambulansı çağırsın.İlk önce araba ters döndü ve sonra duvara çarptı.

İşler karışmış gibi...

Butch;
"Siktir!"Koşarak piste Buttercup'ın arabasının yanına gittim.Bu olamazdı,bu kıza bağrılmasını bile katlanamazken onun arabası tuzla buz olmuştu.Bir şeyler yapmaya çalışırken.Göz yaşlarımda yüzümde eksik değildi.

Ayağımla onun olduğu kapıyı tekmelemeye başladım.Ona bir şey olmamalı!
Brick:
Bir gürültünün ardından kalabalıktan sesler yükselmeye başladı.Buttercup'ın arabası resmen duvara toslamıştı.Bu kızı doğru düzgün tanımazken bile ona acıdım.Kardeşi olan Blossom 'a baktım,onun durumunu düşünemiyordum.

Eli ağzındaydı sanki onun canı yanmış gibiydi.Ağlıyordu.Sonra saniyeler içerisinde oradaydık.Buttercup'ın arabasının yanında.

Butch arabanın kapısını tekmelerken çok çaresiz görünüyordu.Bu aptal bizim süper güçlere sahip olduğumuzu unutmuş olmalıydı.
Yanına gidip omzuna dokundum.Çabalamayı bırakıp bana yaşlı gözlerle baktı."Sakin olmalısın.Onun için..."bu bir kaç kelime onun için bir sürü duyguyu barındırıyordu.

Ambulansın sesi duyulduğunda kardeşimle o tarafa doğru baktık.Ambulans kalabalık nedeniyle zorlansada,yanımızdaydı. Görevliler işlerini hızlı bir şekilde yapıyordu.

Blossom
Arabanın yanındayken tek yapabildiğim olanları idrak etmeye çalışmaktı,olayları izlemekti.Hala bu şoktayken,kendime gelemezken dünya dönüyor olaylar akışında ilerliyorken, kendimi soyutladım.

Bubles
Tek yapabildiğim yere çöküp ağlamaktı.Hayatımın her alanını kaplayan o kız şuan büyük bir kazadan çıkmıştı.Kardeşlerim arasında belkide duygumu en dışa vuranıydım.Ama Buttercup'a asla sevgimin tamamını gösterememiştim.Bu suçluluk duygusuyla ağlamama hıçkırıklarda eşlik ediyordu.

*************
Buttercup
Gözlerimi açmıştım.Her yerimin acıdığını farketmem için biraz kıpırdanmam yetmişti.Kolumdaki serumu görmem ile olanlar aklıma bir bir fotoğraf karesi olarak geldi.Aklımdaki düşünceleri sigara dumanı gibi dağıttım.Yanımda uyuya kalmış Butch'ı gördüğümde dudaklarım 'Sevimli' kelimesinin dışarı çıkmasına izin verdi.

Tam bu sırada kapı açıldı,içeriye kardeşlerim,kızıl saçlı 'o' çocuk ve tanımadığım bir kişi.Bubles uyandığımı görünce sevinçle yanıma geldi.Hep böyle değil miydi zaten?Ona gülümsedim.

Blossom'da elindeki poşeti masaya koyup yanıma geldi.Oda çok sevinmişti.Bana sarıldı.

Kızıl saçlı çocuk masadaki poşetten,küçük karton taslarda olan çorbalardan bir tane bana uzattı.Samimi bir gülümseme vardı yüzünde.Elindekini alırken,bu arkadaş gurubunu sevmiştim.

Blossom
Butch'ta uyanmıştı.Sevinçten ağlarken Buttercup'ı sıkıyordu.Bu halleri tatlıydı.Hava kararmaya başlarken çok güzel ve büyüleyiciydi.Ne kadar Buttercup'ın yanında olmak istesekte Butch kabul etmiyor,ona güvenebileceğimizi söylüyor odadan adeta kovuyordu.O ikili gerçekten de tatlılardı.

Beni yine Brick eve bıraktı.Bubles ise eve yürüyerek gelmeyi tercih etti.

Bana bakan arabadaki Brick'e yüzümü döndüm.Evime gelmiştik.Bir elim arabanın kapısının kulpundaydı.Brick sıkıntılı gibiydi.
"Blossom..." cümlenin gerisini getirmesi için bekledim."Blossom iyi geceler."derken yüzüme bakıp gülümsedi."Sanada"
Arabadan çıkıp evimin bahçesine doğru yürüdüm.

PPG×RRB - Mafia Bro - AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin